    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    <5b477f3a$0$610$65785112@news.neostrada.pl>
    <pi8ot1$3hb$1@node1.news.atman.pl>
    <5b486a2c$0$594$65785112@news.neostrada.pl>
    <pia3rd$7ib$1@node2.news.atman.pl>
    Subject: Re: Navitel
    Date: Fri, 13 Jul 2018 15:01:21 +0200

    dyskusyjnych:pia3rd$7ib$...@n...news.atman.pl...
    W dniu 2018-07-13 o 11:00, J.F. pisze:
> [...]

    Jeśli nie znam budynku to owszem.

    >Spytam którędy.

    Zawsze tak pytasz ? Nawet jak widzisz korytarzu sale 302 i 303 ?

    >Montowana w aucie za szybą gdzie się będzie nagrzewać jak najbardziej
    >ze szkła i metalu.

    No w sumie racja - przeciez mozna bylo pomyslec przed zakupem :-)

    Tylko ... kokpit w aucie z plastiku.

    >Ale nie muszę, po prostu pojadę kawałek i się zorientuje gdzie
    >jestem.
    >:-)

    Pojedziesz, i dojedziesz skrzyzowania T z nieznana droga, mozna w
    prawo, mozna w lewo :-P

    Przy odrobinie pecha pojezdzisz tak kawalek i wrocisz do punku
    poczatkowego :-)

    >Dwie, kraju i mojego miasta.

    Czyli wystarczy wyjechac poza swoje miasto i masz sytuacje opisane
    przeze mnie.
    Z praktyki :-)

    >Ale mam też dwie nawigacje z czego jedną w schowku a drugą w kieszeni
    >koszuli. Jak jadę w obce strony to podpinam tę z koszuli. :-)

    Takie czasy, nawigacji coraz wiecej :-)

    P.S. pojechalem sobie ostatnio taka trasa
    https://www.google.com/maps/dir/50.5974271,19.160850
    9/50.4219214,18.3965621/@50.6095442,19.0962135,12.5z
    /data=!4m2!4m1!3e0

    Tzn przez Tworog i Toszek.

    Nawigacja oczywiscie nie miala kłopotów.
    Ale obok siedzi tato ... ilez tu zakretow, nigdy bym tu nie pojechal.

    Faktycznie - bez nawigacji byloby trudno.
    Pelno skretow, na ktorych latwo sie pomylic.

    J.