  • Data: 2018-07-13 14:36:48
    Temat: Re: Navitel
    Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2018-07-13 o 10:51, J.F. pisze:
    > Użytkownik "Trybun"  napisał w wiadomości grup
    pl...

    > Ale ja cenie bardzo,  ze moge wklepac in sk, a nie inowroclaw
    > sklodowskiej.
    > Tylko ze to wymaga mapy offline, lub internetu.

    Nawigacje stacjonarne (bez netu) maja coś podobnego, tylko w nich nie ma
    żadnych sugestii, a tylko zawężanie klawiatury w miarę wpisywanych fraz.
    I muszę powiedzieć że działa to bardzo dobrze.

    > Teraz w telefonach to i kompasy sa ...

    Ale programu skanującego mózg ( i tym samym jego zamiarów) kierowcy
    stojącego auta, jeszcze nie ma.

    > Tak czy inaczej - wole widziec wyznaczona trase i mape okolic miejsca
    > postoju, niz nie widziec.
    > I dlatego nie lubie map online.
    >
    > J.

    To jeden z braków jakich jeszcze nie wyeliminowano z urządzeń i
    programów nawigacyjnych - braku precyzyjnego poruszania się po, i
    wyjazdów z parkingów.