  • 71. Data: 2011-09-17 23:14:16
    Temat: Re: Nauka programowania od czego zacząć?
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pl>

    Użytkownik "Lelek@" <r...@i...iw> napisał w wiadomości
    news:j537ps$gtk$1@opal.futuro.pl...

    > Zresztą na PC też ja pisałem i firmware też :-)
    > Teraz twoja kolej :-)

    http://aminet.net/search?query=gotoiso2_21

    BTW. Jednak assembler procesora m68k piękny był. :)

    move.b (a1,d0.w),(a0)+

    Ile instrukcji procesora potrzeba by było do tego na pececie?

  • 72. Data: 2011-09-17 23:16:24
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Lelek@ napisał:

    > Jedno ma też dorosłe, kończy studia. :-)

    Ile ma monitorów?

    --
    Jarek

  • 73. Data: 2011-09-17 23:16:56
    Od: "Lelek@" <r...@i...iw>

    "Marcin Wasilewski" <j...@a...pl> wrote in message
    > Użytkownik "Lelek@" <r...@i...iw> napisał w wiadomości

    > Nie mam nic do angielskiego. Uważam, że dobrze gdy dziecko ma do
    > czynienia z j. obcym od małego. Ale 3 języki + 3 zajęcia dodatkowe? Co te
    > dzieci będą pamiętały z dzieciństwa? Szkołę i świetlicę szkolną?

    Nie trzy zajęcia dodatkowe ale pięć. W każdym dniu jest coś po lekcjach. Ale
    to nie są takie lekcje jak my pamiętamy, gdzie nauczycielka lała linijką :-)
    Atmosfera jest inna :-) Nie ma terroru :-) nawet nie ma dzwonków na przerwę
    :-)
    nauka odbywa się na dwa tory. Pierwszy amerykański ze wszystkimi testami
    kompetencji jak w usa i drugi rodzimy gdzie wszystkie testy i tak przychodzą
    z kuratorium i siedzi komisja oddelegowana z kuratorium i pilnują.
    A wiesz co jest najmilsze dla dzieci? jak stoi dyrektorka i wita dzieci
    przychodzące rano, a nie siedzi naburmuszona i zamknięta we własnym
    gabinecie :-)
    Świetlica też jest jak ktoś nie chce posyłaś na dodatkowe ale połowa i tak
    nie jest dodatkowo płatna.
    Po pierwsze uczy się dzieci szacunku do siebie. Jak pisałem nie ma fali,
    starsi nie biją młodszych, z kibla nie bucha siwy dym papierosowy. Nikt nie
    zmusza do chodzenia na religię, jest etyka, zero dyskusji na tematy
    światopoglądowe :-)

  • 74. Data: 2011-09-17 23:21:17
    Od: "Lelek@" <r...@i...iw>

    > Ile ma monitorów?

    Ty niczego nie rozumiesz :-) Tu nie chodzi o dwa displaye ale o to, że można
    jednocześnie na prawym ekranie przeglądąć coś, a na lewym robić coś innego
    :-) Biegle i równocześnie, z pełnym multitaskingiem w mózgu w wieku 8.5 roku
    :-)

    PS.
    Zaczynasz głupio owarkiwać, bo nie masz nic do powiedzenia :-)

  • 75. Data: 2011-09-17 23:22:22
    Od: "Lelek@" <r...@i...iw>

    > http://aminet.net/search?query=gotoiso2_21
    >
    > BTW. Jednak assembler procesora m68k piękny był. :)
    >
    > move.b (a1,d0.w),(a0)+
    >
    > Ile instrukcji procesora potrzeba by było do tego na pececie?

    To trochę mało jak na zainwestowanie w potomstwo :-)

  • 76. Data: 2011-09-17 23:45:44
    Temat: Re: [ot] Nauka programowania od czego zacząć?
    Od: Michoo <m...@v...pl>

    W dniu 17.09.2011 23:49, Lelek@ pisze:
    > Wiesz co znaczy
    > ukończyć studia i nie znać angielskiego? Tyle znaczy, że jesteś nikim,
    > nic nie umiesz i się nie nauczysz.
    Myślę, że masz poważny problem z szacunkiem do innych. To, że ktoś nie
    zna angielskiego nie znaczy, że jest nikim. To znaczy, tylko, że nie zna
    angielskiego. Są inne języki obce z którymi też można znaleźć dobrą pracę.

    Michoo

  • 77. Data: 2011-09-17 23:48:45
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Lelek@ napisał:

    > Atmosfera jest inna :-) Nie ma terroru :-)

    Wiemy, wiemy, to się tam nazywa "Patriotic Act". Oni są bardzo
    wyczuleni na tym punkcie. Trudno żeby w szkołach było inaczej.

    Jarek

    --
    Con los pobres de la tierra
    Quiero yo mi suerte echar

  • 78. Data: 2011-09-17 23:49:47
    Od: Jerzy Dombczak <j...@o...eu>

> [...]
    >
    > Saturday, September 17, 2011, 11:31:22 PM, you wrote:
    >
    > [...]
    >
    > Kpij sobie ale to wcale takie głupie nie jest.
    >
    > Dawno temu poszedłem na udry z dwoma szkołami i kuratorium - nie
    > zgodziłem się, żeby mój syn poszedł do szkoły z językiem niemieckim -
    > a tylko taka była dla niego dostępna zgodnie z rejonizacją.
    > Wygrałem walkę - poszedł do szkoły z angielskim i dzisiaj pracuje dla
    > BBC a nie przy kartoflach u bauera.
    >
    > Jak doczekam wnuka czy wnuczki to sam będę namawiał do uczenia
    > chińskiego obok angielskiego - to się naprawdę może przydać.

    Jakby znal niemiecki to moze by zalapal sie do BMW albo Airbusa gdzie
    pracuje wielu polakow miedzy innymi moich znajomych. Ci co pracuja u
    Bauera nie znaja niemieckiego albo znaja tylko kilka slow.

  • 79. Data: 2011-09-17 23:50:11
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Lelek@ napisał:

    > Ty niczego nie rozumiesz :-) Tu nie chodzi o dwa displaye ale o to, że można
    > jednocześnie na prawym ekranie przeglądąć coś, a na lewym robić coś innego

    Ojej, nie wiedziałem! Naprawdę?

    > :-) Biegle i równocześnie, z pełnym multitaskingiem w mózgu w wieku 8.5 roku

    Ale to jak się ma 8 1/2. Jak się kończy studia, to ma się więcej lat,
    więcej multitaskingu w mózgu, trzeba go jakoś przelać na monitory.

    Jarek

    --
    Una crisi di inspiration? E se non fosse per niente passeggera
    signorino bello? Se fosse il crollo finale di un bugiardaccio

  • 80. Data: 2011-09-17 23:57:35
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Jerzy,

    Sunday, September 18, 2011, 1:49:47 AM, you wrote:

    > Jakby znal niemiecki to moze by zalapal sie do BMW albo Airbusa gdzie

    Ale po co? Praca dla BBC jest czymś złym? W Niemczech da się znaleźć
    pracę znając angielski, w Anglii ze znajomością niemieckiego byłby
    kłopot/

    > pracuje wielu polakow miedzy innymi moich znajomych. Ci co pracuja u
    > Bauera nie znaja niemieckiego albo znaja tylko kilka slow.

    Retoryczna przesada.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl