  • 1. Data: 2011-09-16 06:38:23
    Temat: Katalog TTLi za 10 centów
    Od: Michał Smolnik <m...@f...pl>

    TI chyba czyści magazyny.

    Na TI estore można kupić "1988 TTL logic data book" za 10 centów z
    przesyłką.

    https://estore.ti.com/TTL-LOGIC-DATABOOK-TTL-LOGIC-D
    ATA-BOOK-P2187.aspx

    Jeśli ktoś potrzebuje dobrego katalogu starych TTLi, jak znalazł.

    --
    Pozdrawiam,
    Michał

  • 2. Data: 2011-09-16 21:39:55
    Temat: Re: Katalog TTLi za 10 centów
    Od: Adam Dybkowski <a...@g...6c7o8m>

    W dniu 2011-09-16 08:38 Michał Smolnik napisał(a):

> [...]
    ATA-BOOK-P2187.aspx

    > Jeśli ktoś potrzebuje dobrego katalogu starych TTLi, jak znalazł.

    Super. A są schematy wewnętrzne (jak w starych polskich książkach o TTLach)?
    BTW: Posortowałeś ofertę ich esklepu po cenach bo chyba trudno było znaleźć?

    --
    Adam Dybkowski
    http://dybkowski.net/

  • 3. Data: 2011-09-17 23:38:10
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Michał Smolnik" <m...@f...pl> wrote in message
> [...]
    ATA-BOOK-P2187.aspx

    > Jeśli ktoś potrzebuje dobrego katalogu starych TTLi, jak znalazł.

    Bezużyteczna strata miejsca na półce moim zdaniem...
    Szybciej i więcej wygooglasz niż znajdziesz w jakiejkolwiek książce.

    No chyba że przygotowujesz się na wypadek klęski internetowej
    i planujesz projektować układy na i tak już niedostępnych TTLach? :)

  • 4. Data: 2011-09-18 00:22:53
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Pszemol napisał:

> [...]
    >
    > No chyba że przygotowujesz się na wypadek klęski internetowej
    > i planujesz projektować układy na i tak już niedostępnych TTLach? :)

    Lampy. Lampy trzeba mieć w piwnicy. I katalog z lampami. Na półce.
    Bo to wiadomo, co się jeszcze przytrafi?

    --
    Jarek

  • 5. Data: 2011-09-18 00:58:11
    Od: "Lelek@" <r...@i...iw>

    > Lampy. Lampy trzeba mieć w piwnicy. I katalog z lampami. Na półce.
    > Bo to wiadomo, co się jeszcze przytrafi?

    Oni chcą waszych danych osobowych, a nie wam sprzedać za 10c :-)
    Na stronach już nikt nie podaje prawdziwych danych, bo zaraz zasypią spamem
    i jeszcze sprzedadzą bazę dalej :-)

  • 6. Data: 2011-09-18 11:53:39
    Od: Maciek <m...@p...com>

    Użytkownik Jarosław Sokołowski napisał:
    > Lampy. Lampy trzeba mieć w piwnicy. I katalog z lampami. Na półce.
    > Bo to wiadomo, co się jeszcze przytrafi?

    Brak prądu?

  • 7. Data: 2011-09-19 05:53:36
    Od: Michał Smolnik <m...@f...pl>

    W dniu 16.09.2011 23:39, Adam Dybkowski pisze:
    > Super. A są schematy wewnętrzne (jak w starych polskich książkach o
    > TTLach)?

    Nie wiem, przesyłka jeszcze do mnie idzie. Dam znać.

    > BTW: Posortowałeś ofertę ich esklepu po cenach bo chyba trudno było
    > znaleźć?

    Dostałem cynk ;-)

    Pozdrawiam,
    Michał

  • 8. Data: 2011-09-19 05:57:52
    Od: Grzegorz Kurczyk <g...@c...slupsk.pl>

    W dniu 18.09.2011 13:53, Maciek pisze:

    > Brak prądu?

    Wojna atomowa ;-) Lampy w przeciwieństwie do półprzewodników są odporne
    na EMP.

    Pozdrawiam
    Grzegorz

  • 9. Data: 2011-09-19 05:58:28
    Od: Michał Smolnik <m...@f...pl>

    W dniu 18.09.2011 02:58, Lelek@ pisze:
    > Oni chcą waszych danych osobowych, a nie wam sprzedać za 10c :-)
    > Na stronach już nikt nie podaje prawdziwych danych, bo zaraz zasypią
    > spamem i jeszcze sprzedadzą bazę dalej :-)

    Moje dane osobowe TI ma już wielokrotnie, bo i zestawy ewaluacyjne
    zamawiałem i sample i byłem na kilku seminariach. Poza tym co za interes
    zdobyć jeden adres, wysyłając ważącą 1,5kg książkę kurierem z USA? To
    pewnie kosztuje kilka $, a ile płacą na jeden adres spamowcy?

    Z drugiej strony spam z TI nie jest taki bezużyteczny, można się z niego
    dowiedzieć wielu ciekawych rzeczy.

    Pozdrawiam,
    Michał

  • 10. Data: 2011-09-20 11:32:18
    Od: Michał Smolnik <m...@f...pl>

    W dniu 19.09.2011 07:53, Michał Smolnik pisze:

    > Nie wiem, przesyłka jeszcze do mnie idzie. Dam znać.

    Przesyłka przyszła.

    Są schematy wewnętrzne prostszych układów, dla bardziej rozbudowanych są
    schematy wejść i wyjść, jak np. tutaj:
    http://flic.kr/p/aoPKUT

    --
    Pozdrawiam,