  • 61. Data: 2011-09-17 22:24:48
    Temat: Re: Nauka programowania od czego zacząć?
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pl>

    Użytkownik "Lelek@" <r...@i...iw> napisał w wiadomości
    news:j5358m$bep$1@opal.futuro.pl...

    > Pochwal się swoim dzieckiem, masz czym? moim zdaniem jest to powód do
    > dumy :-) No pochwal się?

    Ty tak poważnie?

    > masz plan zajęć po lekcjach zamiast świetlicy :-)

    A kiedy ma czas na dzieciństwo? Jak to dobrze, że w moich czasach po
    lekcjach bawiło się w berka, czy też grało w piłkę. Czasami mam wrażenie, że
    obecnie "wyścig szczurów" rozpoczyna się już w przedszkolu.

  • 62. Data: 2011-09-17 22:30:43
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pl>

    > "Grzegorz Krukowski" <r...@o...pl> wrote in message

    > W javie pierwszy raz cokolwiek pisałem. Pokaż może
    > co ty ostatnio napisałeś od początku do końca?

    Od początku? Wielu elektroników pisze oprogramowanie bezpośrednio na
    warstwie sprzętu.
    To chyba można traktować, jako od początku?

  • 63. Data: 2011-09-17 22:33:50
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pl>

    > "Luke" <l...@l...net> wrote in message

    > Za to BASCOM robi krzywdę młodym z podstawówek :-)
    > Po kilku latach z BASCOMEM nie będą już nigdy rozumieli tych wszystkich
    > bitów w rejestrach :-)

    Nie no pewnie, BASCOM jest super tak gdzieś od 3 do 5 roku życia. Tylko
    trzeba pilnować, żeby dziecko zaprogramowało atmegę przed zjedzeniem.

  • 64. Data: 2011-09-17 22:38:12
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Lelek@ napisał:

    > Pochwal się swoim dzieckiem, masz czym? moim zdaniem jest to powód do dumy
    > :-) No pochwal się?

    Dzieci mam już dorosłe, mogą się same chwalić, jeśli zechcą (tak, mogą).

    > masz plan zajęć po lekcjach zamiast świetlicy :-)
    > http://www.pl.szkolaamerykanska.pl/index.php?option=
    com_content&view=article&id=114&Itemid=111

    Radzę zamówić bilboard z tym planem. Usenet ma stosunkowo mały zasięg.

    --
    Jarek

  • 65. Data: 2011-09-17 22:38:26
    Od: "Lelek@" <r...@i...iw>

    "Marcin Wasilewski" <j...@a...pl> wrote in message

    > Ty tak poważnie?

    No na poważnie, a co w tym złego, że mogę się pochwalić swoimi dziećmi,
    które mają osiągnięcia? To chyba jest czym się chwalić nie? Przecież nie
    chwalę się nowym BMW :-)
    Wolę zapłacić za szkołę niż kupić sobie nowy samochód.

    > A kiedy ma czas na dzieciństwo? Jak to dobrze, że w moich czasach po
    > lekcjach bawiło się w berka, czy też grało w piłkę. Przecież po lekcjach
    > już więcej nic nie ma. W klasach mają boxy z książkami, nie muszą nosić za
    > wiele. I nikt nie ukradnie książek, długopisu, kleju ani kredek :-)
    Nie ma fali. Jak pędrak z zerówki się raz przewrócił to byłem zdziwiony jak
    starsi chłopcy go podnieśli, a płakał. W normalnej by go jeszcze skopali :-)
    W berka mówisz, ale też byli i tacy co okradali, niszczyli, wychowywała ich
    ulica. jak skończyli? Ja przez takich jarałem fajki w wieku 18 lat tylko z
    powodu złego towarzystwa. Nie palę od dawna ale...
    Nie ma jarania fajek, narkotyków, odbierania sobie przedmiotów siłą,
    telefony komórkowe nie giną :-)

    > Czasami mam wrażenie, że obecnie "wyścig szczurów" rozpoczyna się już w
    > przedszkolu.

    Oh w przedszkolu był tez już Angielski :-) Chodziła prawie z tymi samymi
    dziećmi co do podstawówki :-)
    To nie wyścig szczurów :-) Szczury to będą ich goniły :-)

  • 66. Data: 2011-09-17 22:40:31
    Od: "Lelek@" <r...@i...iw>

    > Dzieci mam już dorosłe, mogą się same chwalić, jeśli zechcą (tak, mogą).

    Jedno ma też dorosłe, kończy studia. :-)

    > Radzę zamówić bilboard z tym planem. Usenet ma stosunkowo mały zasięg.

    To tyle co masz do powiedzenia :-)

  • 67. Data: 2011-09-17 22:43:13
    Od: "Lelek@" <r...@i...iw>

    > Użytkownik "Lelek@" <r...@i...iw> napisał w wiadomości

    > Od początku? Wielu elektroników pisze oprogramowanie bezpośrednio na
    > warstwie sprzętu.
    > To chyba można traktować, jako od początku?

    To daj linka do instrukcji i programu ?

    ja ci dam masz: http://www.elkom.com.tw/relay_a/en_android_manual_25
    .pdf

    a gdybyś nie znał angielskiego to po polsku :
    http://www.elkom.com.tw/relay_a/pl_android_manual_25
    .pdf

    a tu masz soft: http://www.elkom.com.tw/relay_a/MyRelay_0211.zip
    Zresztą na PC też ja pisałem i firmware też :-)

    Teraz twoja kolej :-)

  • 68. Data: 2011-09-17 22:44:43
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Marcin Wasilewski napisał:

    > A kiedy ma czas na dzieciństwo? Jak to dobrze, że w moich
    > czasach po lekcjach bawiło się w berka, czy też grało w piłkę.
    > Czasami mam wrażenie, że obecnie "wyścig szczurów" rozpoczyna
    > się już w przedszkolu.

    Córka uczyła angielskiego w... żłobku. Ale z tego co mówi, to tam
    całkiem fajnie było, zupełnie nie szczurowyścigowato (może tatusiów
    selekcjonowali?).

    --
    Jarek

  • 69. Data: 2011-09-17 22:46:16
    Od: "Lelek@" <r...@i...iw>

    "Lelek@" <r...@i...iw> wrote in message news:j537ps$gtk$1@opal.futuro.pl...

    Zapomniałem dopisać, że po angielsku sam pisałem :-) Najpierw była wersja
    angielska, a później polska :-)

  • 70. Data: 2011-09-17 22:59:34
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pl>

    > Oh w przedszkolu był tez już Angielski :-) Chodziła prawie z tymi samymi
    > dziećmi co do podstawówki :-)

    Nie mam nic do angielskiego. Uważam, że dobrze gdy dziecko ma do
    czynienia z j. obcym od małego. Ale 3 języki + 3 zajęcia dodatkowe? Co te
    dzieci będą pamiętały z dzieciństwa? Szkołę i świetlicę szkolną?