  • Data: 2011-09-16 14:51:50
    Temat: Re: Nauka programowania od czego zacząć?
    Od: "Darek" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Jest dużo rzeczy w życiu , które można robić bez stałego stresu, ciagłej
    > nauki dla nauki

    tak napisałeś, jak by ta ciągła nauka była czymś okropnym...
    przynajmniej na starość będzie Ci mózg lepiej funkcjonował, to zaleta.

    Jeste wiele zawodów gdzie poziom stresu jest znacznie wyższy.

    > Okradanie dziecka z dzieciństwa to nie jest to co wywołuje we mnie podziw
    > i uznanie.

    no tu to przesadzasz. Owszem być może pytacz chce zbyt agresywnie
    podejść do 8 letniej córki i odnoszę wrażenie, że to bardziej jego
    chęci niż córki, ale w ogólności, jeżeli się mylę i córka przejawia
    silne zainteresowanie, cóż czemu nie - choć może z tymi książkami to
    trochę przesadził.

    Ja osobiście żałuje, ze całe życie (tech. studia praca), obracam
    się w środowisku prawie wyłącznie męskim. To wypacza każdego lecz
    niestety w tej dziedzinie jest mało kobiet wiec fajnie jak
    8 latka za 15-20 lat może dołączy do grona.

    > Tym bardziej ,że tzw. informatyka coraz bardziej służy ogłupianiu i
    > zamordyzmowi niż jakiemukolwiek rozwojowi.

    zależy gdzie i po co stosowana.

    Pozdrawiam
    D.