  • Data: 2011-09-16 18:26:02
    Temat: Re: Nauka programowania od czego zacząć?
    Od: "Darek" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > moim pierwszym językiem programowania (nie licząc skryptów bat) był
    > assembler, w okolicy 4 klasy podstawówki. Uczyłem się go w oparciu o
    > jakieś opisy i dużo własnych prób i błędów.)

    tylko powiedz mi, jaki obecnie jest sens uczenia dziecka np 10 letniego
    podstaw asemblera?

    Programistą, jeżeli się wogóle stanie, to będzie nie wcześniej niż
    za 10-15 lat. Myslisz, ze po za jakimiś wyszukanymi, super wydajnymi
    zadaniami, ktoś jeszcze będzie pisał w asemblerze?
    Zobacz teraz, ilu ludzi juz od tego odchodzi ponieważ szkoda czasu
    gdy kości są stosunkowo tanie.

    Ok, asembler pozwala poznać lepiej sprzet, maszynowy pewnie jeszcze
    lepiej i co z tego wynika.
    Myślę, że dziecko właśnie należy uczyć stytemowego myślenia i algorytmiki
    a nie babrania się w bitach, ponieważ biorac pod uwage rozwój techniki
    i perspektywy, to nie ma najmniejszego sensu.

    Pzdr
    d.