  • 21. Data: 2009-02-20 15:30:08
    Temat: Re: Nasza-Klasa, kradziez zdjecia
    Od: Mirek <m...@p...pl>

    On 20 Lut, 11:12, Q <q...@w...pl> wrote:
    > Zagadnienie jest ciekawe. Tracisz/nie tracisz to rzecz wtórna.
    Prawnie? Podstawowa.

    > Ale skoro jest takie podejście naszej klasy
    A jakie ma być? Propozycja...

    > to nie trudno sobie
    > wyobrazić że któregoś grypowicza podczas numerka albo kompletnie
    > pijanego ktoś wrzuca na naszej klasy i pisze, że to jego zdjęcia.
    A co jeśli takie zdjęcie wyślę przez pocztę ONET? Onet zablować mi
    konto bo Ty tak piszesz? Proponuję jednak przeczytać ustawę.

    > I co wtedy? Pisać do właściciela konta? hahaha
    Nie. Zrobić to co wielokrotnie radzono. Zawiadomić organy.

    --
    Mirek

  • 22. Data: 2009-02-20 16:02:41
    Od: "Bartek" <j...@o...pl>

    O przepraszam, poziom wszystkich wypowiedzi bardzo mnie zaskoczyl, chyba
    pomylilem forum dyskusyjne, myslalem, ze tu rozmawia sie o fotografii i
    kwestiach prawnych z tym zwiazanych.

    Nie oczekuje kary i wielkiego dochodzenia, szkoda tylko, ze sobie ktos
    korzysta z wizerunku mojej kolezanki bezprawnie i po chamsku. Wypadaloby
    chociaz zapytac o moja zgode. Ja bym to rozwiazal po cichu, ale to NK
    oczekuje dochodzenia.

    Wszystkim tak agresywnie nastawionym do mnie (nie wiem o jakie porachunki
    chodzi i co Wam zrobilem), zycze aby zdjecia Waszych modelek, zon, dziewczyn
    byly w taki sam sposob wykorzystywane na NK i gdzie tylko popadnie, bo
    przeciez nic sie nie stanie, prawda?

    Raz jeszcze przepraszam za klopot! Dziekuje za okazana zyczliwosc. Wasze
    wypowiedzi naprawde przywracaja wiare w ludzi. Wierze, ze gdzies jeszcze sa
    normalni ludzie...

    Pozdrawiam
    Bartek

  • 23. Data: 2009-02-20 16:30:14
    Od: m...@a...net.pl

    >Czyli streszczajac ta wypowiedz: jestesmy Bogiem internetu i mamy gdzies
    >Pana roszczenia, naszym obowiazkiem jest utrzymanie galerii uzytkownika,
    >ktory kradnie zdjecia innych.

    Nie tak napisali.

    >"Istotnie
    >takie działanie jest dość prawdopodobne, jednak nie jesteśmy w stanie
    >zweryfikować go w stopniu dostatecznym."

    To nie to samo jest.

    >NK potrzebuje oficjalne pismo w tej sprawie, zeby to usunac.

    No to je napisz.

    >Mieszkam za granica, wiec nie mam jak
    >zajmowac sie tym i chodzic po sadach.

    Ale list polecony i list z potwierdzeniem odbioru
    chyba w tej zagranicy dziala?

    >Dysponuje zdjeciem w pelnym rozmiarze,
    >mam umowe z ta modelka, mam jej inne zdjecia, czyli najwyrazniej
    >to do mnie naleza prawa autorskie?!

    No wiec o co chodzi?
    Zrob ksero umowy, zrob odbitke zdjecia i kilku innych jej zdjec,
    wyslij do NK, zalatw _na_papierze_ i to opatrzonym _podpisami_.
    /\O/\

    Michal Kukula

  • 24. Data: 2009-02-20 16:35:22
    Od: "Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl>

    > O przepraszam, poziom wszystkich wypowiedzi bardzo mnie zaskoczyl,
    > chyba pomylilem forum dyskusyjne, myslalem, ze tu rozmawia sie o
    > fotografii i kwestiach prawnych z tym zwiazanych.

    NTG ;)

    > Nie oczekuje kary i wielkiego dochodzenia, szkoda tylko, ze sobie ktos
    > korzysta z wizerunku mojej kolezanki bezprawnie i po chamsku.
    > Wypadaloby chociaz zapytac o moja zgode.

    O JEJ zgode przede wszystkim.

    Twoja juz niekoniecznie.

    > Ja bym to rozwiazal po
    > cichu, ale to NK oczekuje dochodzenia.

    Oflaguj sie ;)

> [...]
    > modelek, zon, dziewczyn byly w taki sam sposob wykorzystywane na NK i
    > gdzie tylko popadnie, bo przeciez nic sie nie stanie, prawda?

    My tez Cie lubimy :)

    > Raz jeszcze przepraszam za klopot! Dziekuje za okazana zyczliwosc.
    > Wasze wypowiedzi naprawde przywracaja wiare w ludzi. Wierze, ze
    > gdzies jeszcze sa normalni ludzie...

    Zeby mi to bylo ostatni raz! ;)

  • 25. Data: 2009-02-20 16:41:20
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "Bartek" <j...@o...pl> wrote in message

> [...]
    > dziewczyn byly w taki sam sposob wykorzystywane na NK i gdzie tylko
    > popadnie, bo przeciez nic sie nie stanie, prawda?

    Zaproponuj kazdemu aktorowi, pilkarzowi czy innemu kierowcy rajdowemu, zeby
    pozywal po kolei wszystkie fora dyskusyjne, portale spolecznosciowe i inne
    miejsca, gdzie ludzie wykorzystaja ich zdjecia do avatarow chocby. :-)

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 26. Data: 2009-02-20 16:48:24
    Od: m...@a...net.pl

    >Czyli streszczajac ta wypowiedz:

    Czyli streszczajac Twoja wypowiedz:
    Nie chcialo Ci sie wpisac w google zapytania tresci:

    "art. 14 ustawy o swiadczeniu uslug droga elektroniczna."

    Mimo ze NK jasno sie na konkretny paragraf powolala.

    >I teraz gdzie mam sie odwolac? Isc na policje i powiedziec, ze uzytkownik o
    >niku Zhang Ziyi Wen, ktory jest chyba kobieta i prawdopodobnie mieszka w
    >Lublinie ukradl moje zdjecie?

    Oczywiscie ze tak.
    Policja dochodzenie na 100% umorzy, ale nalezy rozpoczac sprawe.

    >Dysponuje zdjeciem w pelnym rozmiarze,
    >mam umowe z ta modelka, mam jej inne zdjecia,

    Wiec masz wszystko co potrzebne zeby narobic rabanu.

    >Mieszkam za granica

    Wiec zalatwiaj listami poleconymi.

    >Przeciez kazda instytucja w Polsce powie, zeby
    >skontaktowac sie z administratorem serwisu i wyjasnic wszystko.

    Mysle ze nie masz racji, policja musi przyjac zgloszenie,
    nadac sprawie numerek i napisac swoje papierki, nawet jesli
    jest oczywiste ze sprawe POTEM umorzy.

    Przeczytaj ten paragraf 14 moze, to nie boli.

    Michal

  • 27. Data: 2009-02-20 16:50:56
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl>

    Bartek napisal:
    > O przepraszam, poziom wszystkich wypowiedzi bardzo mnie zaskoczyl, chyba
    > pomylilem forum dyskusyjne, myslalem, ze tu rozmawia sie o fotografii i
    > kwestiach prawnych z tym zwiazanych.

    pl.rec.foto.cyfrowa Sprzet, technika fotografowania i obrobki obrazu

    Czy w powyzszym krotkim opisie grupy widzisz gdzies zagadnienia
    prawne? Od tego jest pl.soc.prawo

    > Ja bym to rozwiazal po cichu, ale to NK oczekuje dochodzenia.

    NK ma racje. Mozesz byc poszkodowanym, ale rownie dobrze mozesz
    byc pieniaczem, ktory konfabuluje. W koncu jakie mamy i my, i NK
    dowody poza Twoimi postami? ;)

    NK jest firma, ktora obowiazuje prawo. I nic 'na gebe' zalatwiac
    nie bedzie. Slusznie IMHO.

> [...]
    > byly w taki sam sposob wykorzystywane na NK i gdzie tylko popadnie, bo

    No to dzialaj. Prawo jasno okresla sposob postepowania.

    > Raz jeszcze przepraszam za klopot! Dziekuje za okazana zyczliwosc. Wasze
    > wypowiedzi naprawde przywracaja wiare w ludzi. Wierze, ze gdzies jeszcze sa
    > normalni ludzie...

    Przewrazliwiony jestes. Dzialaj zgodnie z prawem. Pomimo wszystko
    tu nie jest kozetka psychoanalityka :)
    --
    Pozdrawiam,

    Jacek

  • 28. Data: 2009-02-20 16:52:05
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl>

    Bartek napisal:
    > zycze aby zdjecia Waszych modelek, zon, dziewczyn
    > byly w taki sam sposob wykorzystywane na NK i gdzie tylko popadnie, bo
    > przeciez nic sie nie stanie, prawda?

    Wiesz, to juz jest BARDZO NIEUPRZEJME i buduje BARDZO KIEPSKI
    Twoj wizerunek. No coz, nigdy nie masz drugiej okazji na zrobienie
    pierwszego wrazenia...
    --
    Pozdrawiam,

    Jacek

  • 29. Data: 2009-02-21 08:08:20
    Od: Andrzej Luczak <a...@s...akcent.pl>

    Jacek_P pisze:

    > pl.rec.foto.cyfrowa Sprzet, technika fotografowania i obrobki obrazu
    >
    > Czy w powyzszym krotkim opisie grupy widzisz gdzies zagadnienia
    > prawne? Od tego jest pl.soc.prawo

    Powinieneś również napiętnować autorów i uczestników wątków:
    Babia Góra miesiac temu
    Snieg spadl, a wy o sprzecie tylko...
    Ostatni tytuł jest wielce prowokacyjny, wskaż autorowi właściwe miejsce
    --
    AL F650 & LC4

  • 30. Data: 2009-02-21 09:10:15
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl>

    Andrzej Luczak napisal:

    > Powinieneś również napiętnować autorów i uczestników wątków:

    Czy w powyzszej mojej odpowiedzi na tekst Bartka widzisz jakies PIETNOWANIE? 8^)

    > Babia Góra miesiac temu
    > Snieg spadl, a wy o sprzecie tylko...
    > Ostatni tytuł jest wielce prowokacyjny, wskaż autorowi właściwe miejsce

    Sam wskaz, jezeli czujesz taka potrzebe. Ja jej nie odczuwam :)
    --
    Pozdrawiam,

    Jacek