  • 31. Data: 2009-02-21 09:17:51
    Temat: Re: Nasza-Klasa, kradziez zdjecia
    Od: "Akarm" <a...@w...pl>

    Bartek napisał:
    > pomylilem forum dyskusyjne,

    Jeśli to pomyłka, to trudno. Ale na przyszłość zawsze zwracaj baczniejszą
    uwagę na to, gdzie wysyłasz.

    > myslalem, ze tu rozmawia sie o fotografii i kwestiach prawnych z tym
    > zwiazanych.

    To dobrze myślałeś. Zgadza się, tu powinno się rozmawiać o fotografii
    cyfrowej i różnych kwestiach z tym związanych.

    > Wierze, ze gdzies jeszcze
    > sa normalni ludzie...

    Być może nawet potrafią dobrać właściwe miejsce dla swoich problemów. Na
    przykład porady prawnej będą szukali u prawnika a nie u fotografa. :)

    --
    Akarm
    http://www.bykom-stop.avx.pl

  • 32. Data: 2009-02-21 10:40:40
    Od: Andrzej Luczak <a...@s...akcent.pl>

    Jacek_P pisze:

    > Czy w powyzszej mojej odpowiedzi na tekst Bartka widzisz jakies PIETNOWANIE? 8^)

    To wytłucz mi cel- zabłysnąć na grupie, przyczepić się ...

    > Sam wskaz, jezeli czujesz taka potrzebe. Ja jej nie odczuwam :)

    Dlaczego? Czyżby byli lepsi i gorsi autorzy wątków, Bartek jest gorszy,
    wytknąłeś mu niezrozumienie możliwych zaganień poruszanych na tej
    grupie, daję Ci na tacy autorów również nie spełniających podanej
    definicji, są lepsi?. A może jedank ta definicja nie bardzo przystaje do
    rzeczywistości.
    Dodam od siebie, chętnie korzystam z linków by zobaczyć dobre zdjęcia, a
    jednocześnie nie być zmuszonym do przeglądania innych grup. Puryści
    powinni jednak być konsekwentni, ta sama ocena zachowania wobec
    wszystkich, więc czemu odczułeś potrzebę w stosunku do Bartka?

    --
    AL F650 & LC4

  • 33. Data: 2009-02-21 11:02:03
    Od: PSYLO <p...@o...pl>

    Marek Dyjor pisze:
    > no za wyjątkiem conana bo on AF do dupy ;-)

    Jest prawie tak do dupy, jak ten w Nikonach D3 ;-)

    --
    PSYLO

  • 34. Data: 2009-02-21 11:37:25
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl>

    Andrzej Luczak napisal:
    > To wytłucz mi cel- zabłysnąć na grupie, przyczepić się ...

    Po pierwsze, to na razie ty usilujesz zablysnac, przyczepic sie,
    cos udowodnic. Nie kierowalem do ciebie zadnej wypowiedzi, wiec
    nie widze powodu, ani nie odczuwam potrzeby tlumaczenia TOBIE
    czegokolwiek. Jak masz problemy egzystencjalne i poznawcze to sam
    sobie z nimi radz ;)

    Bartek natomiast napisal:

    > O przepraszam, poziom wszystkich wypowiedzi bardzo mnie zaskoczyl, chyba
    > pomylilem forum dyskusyjne, myslalem, ze tu rozmawia sie o fotografii i
    > kwestiach prawnych z tym zwiazanych.

    wiec mu odpisalem, cytujac opis grupy i zasugerowalem skierowanie
    pytania na pl.soc.prawo, gdzie udzielaja sie osoby majace pewne
    doswiadczenie w tej kwestii, ktore moga mu dostarczyc lepszych
    informacji. Bartek natomiast na komentarze innych osob reagowal
    jak primadonna, ktora - o dziwo - nikt nie chce sie zachwycic
    i nikt nie podziela jej pogladow.

    Czego nie zrozumiales w tamtej wiadomosci?

    > Dlaczego? Czyżby byli lepsi i gorsi autorzy wątków,

    Odczuwasz potrzebe naprawiania swiata? Masz za duzo czasu? Chcesz
    zbawiac doczesnie? W kaplana sie bawisz? No to sobie pisz. Na razie
    nie ma obowiazku komentowania wszystkich wpisow, tak samo jak nie
    ma zakazu. Mam ochote, to pisze, nie mam ochoty, to nie pisze.
    Chcesz, to czytaj. Nie chcesz, to nie czytaj :)

    > Bartek jest gorszy,
    > wytknąłeś mu niezrozumienie możliwych zaganień poruszanych na tej
    > grupie,

    Teraz tylko moge skomentowac krotko: bladzisz, bo szukasz okazji
    do zaczepki i flejma. Ja na to ochoty nie mam, zbyt ladny dzien
    dzisiaj :)

    > daję Ci na tacy autorów również nie spełniających podanej
    > definicji, są lepsi?.

    No to sobie podawaj na tacy, na klozecie, na czymkolwiek
    i rob sobie z nimi co chcesz. Twoj problem :)

> [...]
    > powinni jednak być konsekwentni, ta sama ocena zachowania wobec
    > wszystkich, więc czemu odczułeś potrzebę w stosunku do Bartka?

    Purysta? No, no. Uczysz sie trudnych slow :) Konczac: Bartkowi wskazalem
    grupe, na ktorej otrzyma bardziej kompetentne informacje. Twoje stany
    wewnetrzne i potrzeby informacyjne obchodza mnie tyle, co zbiory w Zimbabwe :P

    --
    Pozdrawiam szczerze rozbawiony,

    Jacek