  • Data: 2010-10-22 10:11:24
    Temat: Re: Napęd dyskietek 5,25"
    Od: Mariusz Kruk <M...@e...eu.org> szukaj wiadomości tego autora

    epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "MadMan"
    >Nie.
    >Stacja HD do Amigi była stacją HD, a 2x niższa prędkość obrotowa
    >wynikała z ograniczeń Pauli obsługującej dźwięk i właśnie stację
    >dyskietek - układ radził sobie z określoną prędkością przesyłu, stacja
    >HD na pełnej prędkości była już "za szybka".

    Hmm...
    "Commodore never upgraded the Amiga chip set to support high-density
    floppies, but sold a custom drive (made by Chinon) that spun at half
    speed (150 RPM) when a high-density floppy was inserted, enabling the
    existing floppy controller to be used".
    Czyli tak właściwie to było coś pomiędzy stacją DD, a stacją HD.

    >W efekcie odczyt dyskietki HD był 2x dłuższy niż dyskietki DD, ale
    >prędkość bezwzględna odczytu w KB/s była identyczna.

    Dokładnie.

    --
    Kruk@ -\ |
    }-> epsilon.eu.org |