  • Data: 2010-10-22 14:04:47
    Temat: Re: Napęd dyskietek 5,25"
    Od: "sTav" <m...@b...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

    User wrote:

    > Bardzo Ci dziękuję. Spróbuję to zrobić, ale niestety będzie to możliwe
    > dopiero w poniedziałek.
    > Rozumiem, że w BIOSie zostawiam ustawienie dla 3,5", a kabelkami
    > podpinam tylko napęd 5,25".

    Najważniejsze jest "wygaszenie diody" na stacji, które zgodnie z tym co
    napisał JoteR jest najcześciej spowodowane "odwrotnym" wetknieciem taśmy
    w gniazdo na płycie. (do napedu 5,25'' taśmy nie powinno sie w ogóle dać
    podłaczyć odwrotnie, bo tam jest na tasmie w gniezdzie odpowiedni
    "klucz" naprowadzający.)

    W BIOS mozna próbować flopa ustawić na "disable", pod warunkiem że
    bedziesz probował czytać pod windowsem który olewa niektóre ustawienia
    BIOS i być może wykryje poprawnie napęd "zdisablowany", a co już nie
    musi być równie prawdopodobne jeśli zostanie *zdezinformowany* przez
    ustawienie na sztywno 3,5''/1,44(720) w BIOS.

    --
    Pozdrowienia!
    M.