-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!wsisiz.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfe
ed.atman.pl!.POSTED!not-for-mail
From: Przem <p...@o...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Nakrętki
Date: Fri, 25 Mar 2011 10:41:15 +0100
Organization: ATMAN - ATM S.A.
Lines: 24
Message-ID: <imhnvr$ce$1@node2.news.atman.pl>
References: <imhjkn$igj$1@news.dialog.net.pl> <imhnri$hto$1@news.onet.pl>
NNTP-Posting-Host: 89-75-33-250.dynamic.chello.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: node2.news.atman.pl 1301046075 398 89.75.33.250 (25 Mar 2011 09:41:15 GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Fri, 25 Mar 2011 09:41:15 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (X11; U; Linux i686; en-US; rv:1.9.2.14) Gecko/20110223
Thunderbird/3.1.8
In-Reply-To: <imhnri$hto$1@news.onet.pl>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2358574
[ ukryj nagłówki ]W dniu 25.03.2011 10:38, Agent pisze:
>
> Użytkownik "Tata" <k...@k...net.pl> napisał w wiadomości
> news:imhjkn$igj$1@news.dialog.net.pl...
>> Zainteresowały mnie nakrętki na wentylki pokazujące kolorami ciśnienie
>> w oponie, np. Variant i TIRE-ZONED. Jeżeli ktoś używa tego typu
>> nakrętek, to proszę o opinie na temat dokładności wskazań. Na
>> skutery.net jest opis, ale alarmowy kolor czerwony pokazuje się zbyt
>> późno, w modelu 2,2 bara, czerwony pokazał się dopiero przy 1,5 bara.
>>
> Ale aby nakrętki mogły mierzyć ciśnienie to musiały by naciskać tą
> szpileczkę w wentylu co powoduje że wentyl przestaje byc uszczelnieniem
> a zostaje nim tylko nakrętka. W tradycyjnym rozwiązaniu mamy
> uszczelnienie podwójne - jedno na wentylu a drugie na nakrętce. W
> efekcie może się okazać że powietrze będzie nam częściej schodziło.
> Jeśli moja logika jest gdzieś błędna to czekam na poprawienie.
no to widac zaprojektowanych przez ciebie nie powinno sie kupowac :)
Mozesz cos napisac o tych co sa na rynku?
--
Przem
Następne wpisy z tego wątku
- 25.03.11 10:57 MZ
- 25.03.11 11:08 AL
- 25.03.11 11:16 Dysiek
- 25.03.11 11:30 AZ
- 25.03.11 11:51 Jakub Witkowski
- 25.03.11 12:10 MZ
- 25.03.11 12:15 Agent
- 25.03.11 12:17 Agent
- 25.03.11 12:22 szufla
- 25.03.11 12:42 Dykus
- 25.03.11 13:13 krzyniem [Krzysiek Niemkiewicz]
- 25.03.11 13:19 Agent
- 25.03.11 14:25 szufla
- 25.03.11 14:32 Agent
- 25.03.11 14:35 Wmak
Najnowsze wątki z tej grupy
- Akwarium w aucie
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
Najnowsze wątki
- 2024-12-16 Akwarium w aucie
- 2024-12-16 Warszawa => Account Manager - Usługi rekrutacyjne <=
- 2024-12-16 Warszawa => Expert Recruiter 360 <=
- 2024-12-16 Gdańsk => System Architect (background deweloperski w Java) <=
- 2024-12-16 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-12-16 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-16 Białystok => Analityk w dziale Trade Development (doświadczenie z Po
- 2024-12-16 Warszawa => Programista Microsoft Dynamics 365 Business Central <=
- 2024-12-16 Wrocław => Konsultant wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Księgowość i
- 2024-12-16 Szczecin => Key Account Manager (ERP) <=
- 2024-12-16 Lublin => Inżynier Serwisu Sprzętu Medycznego <=
- 2024-12-16 Gdańsk => Specjalista ds. Sprzedaży <=
- 2024-12-16 odpowiedzialnosc powodz
- 2024-12-16 Gdańsk => Kierownik Działu Spedycji Międzynarodowej <=
- 2024-12-16 Gdańsk => Head of International Freight Forwarding Department <=