  • Data: 2011-03-25 10:57:53
    Temat: Re: Nakrętki
    Od: MZ <"mcold0[wyt]"@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-03-25 09:27, Tata pisze:
    > Zainteresowały mnie nakrętki na wentylki pokazujące kolorami ciśnienie w
    > oponie, np. Variant i TIRE-ZONED. Jeżeli ktoś używa tego typu nakrętek,
    > to proszę o opinie na temat dokładności wskazań. Na skutery.net jest
    > opis, ale alarmowy kolor czerwony pokazuje się zbyt późno, w modelu 2,2
    > bara, czerwony pokazał się dopiero przy 1,5 bara.

    Dwie kwestie "sporne":
    1. w jaki sposób mierzone jest ciśnienie? Bo podany poniżej pomysł z
    naciskaniem "szpileczki" faktycznie wydaje się być kiepski
    2. biorąc pod uwagę polską rzeczywistość nasuwa mi się pytanie jak
    szybko takie nakrętki zmienią właściciela. Cena niemała (znalazłem 38 zł
    za komplet), szkoda byłoby pożegnać się z nimi po pierwszej nocy albo
    parkowaniu w miejscu "spokojnym inaczej".

    Poza tym patent całkiem ciekawy.

    --
    MZ