  • 1. Data: 2011-03-25 09:27:05
    Temat: Nakrętki
    Od: Tata <k...@k...net.pl>

    Zainteresowały mnie nakrętki na wentylki pokazujące kolorami ciśnienie w
    oponie, np. Variant i TIRE-ZONED. Jeżeli ktoś używa tego typu nakrętek,
    to proszę o opinie na temat dokładności wskazań. Na skutery.net jest
    opis, ale alarmowy kolor czerwony pokazuje się zbyt późno, w modelu 2,2
    bara, czerwony pokazał się dopiero przy 1,5 bara.

    Z poważaniem
    MJ

  • 2. Data: 2011-03-25 10:06:25
    Temat: Re: Nakrętki
    Od: Olek <alexhawk@usuntentekst_onet.pl>

    W dniu 2011-03-25 09:27, Tata pisze:
> [...]
    > opis, ale alarmowy kolor czerwony pokazuje się zbyt późno, w modelu 2,2
    > bara, czerwony pokazał się dopiero przy 1,5 bara

    to źle?

  • 3. Data: 2011-03-25 10:19:19
    Od: "mz" <2...@w...pl>

    A jakieś nazwy tych nakrętek ? Za ile i gdzie można nabyć ?
    Pierwszy raz o takim czymś słysze. Ale ja mało słyszałem.

  • 4. Data: 2011-03-25 10:32:25
    Od: "Dysiek" <b...@b...pl>

    >A jakieś nazwy tych nakrętek ? Za ile i gdzie można nabyć ?
    > Pierwszy raz o takim czymś słysze. Ale ja mało słyszałem.

    Wpisz se w Allegro TIRE-ZONED

    Dysiek

  • 5. Data: 2011-03-25 10:38:57
    Od: "Agent" <w...@o...ue>

    Użytkownik "Tata" <k...@k...net.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > ale alarmowy kolor czerwony pokazuje się zbyt późno, w modelu 2,2 bara,
    > czerwony pokazał się dopiero przy 1,5 bara.

    Ale aby nakrętki mogły mierzyć ciśnienie to musiały by naciskać tą
    szpileczkę w wentylu co powoduje że wentyl przestaje byc uszczelnieniem a
    zostaje nim tylko nakrętka. W tradycyjnym rozwiązaniu mamy uszczelnienie
    podwójne - jedno na wentylu a drugie na nakrętce. W efekcie może się okazać
    że powietrze będzie nam częściej schodziło. Jeśli moja logika jest gdzieś
    błędna to czekam na poprawienie.

  • 6. Data: 2011-03-25 10:41:15
    Od: Przem <p...@o...pl>

    W dniu 25.03.2011 10:38, Agent pisze:

> [...]
    > efekcie może się okazać że powietrze będzie nam częściej schodziło.
    > Jeśli moja logika jest gdzieś błędna to czekam na poprawienie.

    no to widac zaprojektowanych przez ciebie nie powinno sie kupowac :)

    Mozesz cos napisac o tych co sa na rynku?

    --
    Przem

  • 7. Data: 2011-03-25 10:57:53
    Od: MZ <"mcold0[wyt]"@poczta.onet.pl>

> [...]
    > opis, ale alarmowy kolor czerwony pokazuje się zbyt późno, w modelu 2,2
    > bara, czerwony pokazał się dopiero przy 1,5 bara.

    Dwie kwestie "sporne":
    1. w jaki sposób mierzone jest ciśnienie? Bo podany poniżej pomysł z
    naciskaniem "szpileczki" faktycznie wydaje się być kiepski
    2. biorąc pod uwagę polską rzeczywistość nasuwa mi się pytanie jak
    szybko takie nakrętki zmienią właściciela. Cena niemała (znalazłem 38 zł
    za komplet), szkoda byłoby pożegnać się z nimi po pierwszej nocy albo
    parkowaniu w miejscu "spokojnym inaczej".

    Poza tym patent całkiem ciekawy.

    --
    MZ

  • 8. Data: 2011-03-25 11:08:00
    Od: AL <a...@s...tam>

    W dniu 2011-03-25 10:38, Agent pisze:

    > W tradycyjnym rozwiązaniu mamy
    > uszczelnienie podwójne - jedno na wentylu a drugie na nakrętce.

    nakretka nie uszczelnia (chyba, ze ja zasylikonujesz na gwincie)
    - ona ochrania przed syfem

    --
    pozdr
    Adam (AL)

  • 9. Data: 2011-03-25 11:16:56
    Od: "Dysiek" <b...@b...pl>

> [...]
    > za komplet), szkoda byłoby pożegnać się z nimi po pierwszej nocy albo
    > parkowaniu w miejscu "spokojnym inaczej".

    od 12 zl na Allegro.

    Dysiek

  • 10. Data: 2011-03-25 11:30:57
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-03-25, AL <a...@s...tam> wrote:

    > nakretka nie uszczelnia (chyba, ze ja zasylikonujesz na gwincie)
    > - ona ochrania przed syfem

    To zajrzyj do srodka tej nakretki a pozniej zrob test pompujac kola do
    tego samego cisnienia, w jednym zdejmij nakretke i jak troche pojezdzisz
    zmierz i porownaj cisnienie w obu.

    --
    Artur