    From: "Robert_J" <d...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Nakładki na wycieraczki?
    Date: Tue, 25 Jan 2011 09:36:29 +0100

    > Po prostu te płaskie wycieraczki to gniot.
    > Na mrozie pracują inaczej niż przy zerowych temperaturach,
    > potrafią ominąć kawałek szyby, do wyrzucenia są po jednym
    > przejechaniu na nie do końca odlodzonej szybie itd.

    Popatrz, a ja bardzo sobie chwalę :-). Mimo że jestem
    miłośnikiem naprawdę czystej szyby, wymieniam pióra raz na
    rok. Nie ma potrzeby częściej, są bardzo trwałe. Niejeden
    raz zdarzyło się że przejechały bo chropowatej szybie i
    jakoś nic im nie było... Może problem tkwi w producencie? Ja
    używam Valeo, kupuję w ASO.

    > Przy cenie kilka razy wyższej za to samo, uważam że
    > absolutnie nie są warte swojej ceny.

    Oczywiście każdy może mieć swoje zdanie. Aczkolwiek coś w
    tym jest, bo swego czasu mój wspólnik do mundka kupił takie,
    ale nie pamiętam producenta. Wypieprzył je po tygodniu, bo
    nic nie wycierały...