  • 1. Data: 2011-01-24 14:41:28
    Temat: Nakładki na wycieraczki?
    Od: "Vlad The Ripper" <os^$_znaki_bez_shift@poczta.wp.pl>

    Witam

    Mam pytanie odnośnie, tego czy idzie znaleźć w handlu coś takiego jak
    nakładki na wycieraczki, takie żeby można było stosować zwykłe zamiast tych
    z montarzem bocznym, bo mam dość kupowania wycieraczek za 50 zł sztuka
    zamiast tych za 10 zł. Na allegro czy googlu nic nie znajduje, pewnie
    dlatego, że zadaję niewłaściwe pytania. mam nadzieję, że zrozumiale
    wyraziłem o co mi chodzi. Może ktoś mnie naprowadzić na to, czego szukam?

    Auto: Golf 4 jeśli ma to znaczenie.

    Dzięki z góry.

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2011-01-24 15:02:16
    Temat: Re: Nakładki na wycieraczki?
    Od: spammtrapp <s...@g...pl>

    W dniu 2011-01-24 14:41, Vlad The Ripper pisze:
> [...]
    [cut]
    > wyraziłem o co mi chodzi. Może ktoś mnie naprowadzić na to, czego szukam?

    Hmm, to jak czesto je zmieniasz ze ten wydatek staje sie istotny w
    budzecie domowym?

  • 3. Data: 2011-01-24 15:17:15
    Od: "Vlad The Ripper" <os^$_znaki_bez_shift@poczta.wp.pl>

    Użytkownik "spammtrapp" <s...@g...pl> napisał w wiadomości

    > [cut]

    > Hmm, to jak czesto je zmieniasz ze ten wydatek staje sie istotny w
    > budzecie domowym?

    Istotny nie jest, tylko problemy z dobraniem wycieraczek są. Ciężko takie
    dostać na stacji czy gdzieś w drodze i trzeba szukać w sklepach otwartch
    zazwyczaj do 18. Kupiłem niedawno w tesco jakieś na boczny montaż niby do
    golfa 4 i okazało się, że uchwyty są jakieś węższe i wycieraczka nie nadaje
    się do zastosowania, bo się buja. Zwykłe idzie dostać byle gdzie tylko
    długość trzeba znać, a poza tym zawsze uchwyty takie same.

  • 4. Data: 2011-01-24 15:37:01
    Od: "kml" <f...@g...lp>

    Użytkownik "Vlad The Ripper" <os^$_znaki_bez_shift@poczta.wp.pl> napisał w
    wiadomości news:ihjvga$ibb$1@inews.gazeta.pl...

    http://motgum.pl/ rzuć okiem na ich stronę ew. wyslij zapytanie.

    --
    pozdrawiam
    kml

  • 5. Data: 2011-01-24 16:47:31
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "spammtrapp" <s...@g...pl> napisał w wiadomości

    > [cut]

    > Hmm, to jak czesto je zmieniasz ze ten wydatek staje sie istotny w
    > budzecie domowym?

    To nie chodzi o wydatek.
    Po prostu te płaskie wycieraczki to gniot.
    Na mrozie pracują inaczej niż przy zerowych temperaturach, potrafią ominąć
    kawałek szyby, do wyrzucenia są po jednym przejechaniu na nie do końca
    odlodzonej szybie itd.
    Przy cenie kilka razy wyższej za to samo, uważam że absolutnie nie są warte
    swojej ceny.

  • 6. Data: 2011-01-24 16:56:25
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    W dniu 2011-01-24 15:02, spammtrapp pisze:

    > [cut]

    > Hmm, to jak czesto je zmieniasz ze ten wydatek staje sie istotny w budzecie
    domowym?

    Jeden taki wydatek jest praktycznie nieistotny.

    Ale takie podejście do każdego możliwego zakupu ("cóż to jest wydać 50 zł zamiast
    10")
    powoduje, że i z 20 tys pensji nie wyżyjesz. Ziarnko do ziarnka, niestety.

  • 7. Data: 2011-01-24 17:05:44
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Vlad The Ripper" <os^$_znaki_bez_shift@poczta.wp.pl> wrote in message

> [...]
    > nadaje się do zastosowania, bo się buja. Zwykłe idzie dostać byle gdzie
    > tylko długość trzeba znać, a poza tym zawsze uchwyty takie same.

    Zamiast kupować w przypadkowych miejscach zaplanuj taki zakup wcześniej
    i nie daj się zaskoczyć na drodze. Ja gumy w piórach wycieraczek wymieniam
    2 razy do roku. Mam dwie Hondy (jedna to Acura) i używam oryginalne pióra
    Hondy - wymieniam same gumki, dostępne u Hondy za grosze rzędu 6-7
    dolców od sztuki. Pióra wycieraczek nie wymagają wymiany przez długie lata.

  • 8. Data: 2011-01-24 17:36:11
    Od: spammtrapp <s...@g...pl>

> [...]
    > zł zamiast 10")
    > powoduje, że i z 20 tys pensji nie wyżyjesz. Ziarnko do ziarnka, niestety.

    Wycieraczki zmieniam raz na 2 lata, awaryjnie rok. 80 zł za komplet
    podzielone przez 12 miesiecy ile daje? 6 złotych? Oszczedzam na tym na
    czym tą oszczędność da się zauważyć.

  • 9. Data: 2011-01-24 18:10:05
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Wycieraczki zmieniam raz na 2 lata, awaryjnie rok. 80 zł za komplet

    Jeśli wierzyć w to co tu pisano (że Bosch się nie nadaje, o gorszych nie
    wspominając) to 80 zł to cena 1 wycieraczki, a nie kompletu.

  • 10. Data: 2011-01-24 19:10:46
    Od: spammtrapp <s...@g...pl>

    W dniu 2011-01-24 18:10, Cavallino pisze:
    > Jeśli wierzyć w to co tu pisano (że Bosch się nie nadaje, o gorszych nie
    > wspominając) to 80 zł to cena 1 wycieraczki, a nie kompletu.

    Na szczescie nie patrze na to co kto zachwala tylko uzywam tego co mam
    sprawdzone :)