  • Data: 2015-12-12 13:51:37
    Temat: Re: Nakładanie kleju
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2015-12-12 o 12:39, Pawel "O'Pajak" pisze:

    > To sie moze udac, ale wprawy wymaga. Jak dlugo ten klej jest plynny?
    > Bo moze posmarowac byle jak, zawiesic material zeby skapywalo i po
    > jakims czasie warstwa bedzie cienka i rownomierna. Ew. rog, z ktorego
    > skapuje bedzie mial grubsza warstwe.
    Za gęsty, pozostanie za gruba warstwa.
    Później pokaże ten klej jak się rozlewa.

    Natryskowo najmniej do mycia. Jedynie to pylenie, bo mam tylko pistolety
    na powietrze.
    Idealnym rozwiązaniem jest hydrodynamiczny... tylko cena 6000 zł. On o
    wiele mniej pylą.

    http://www.planeta-budowlana.pl/akumulatorowy-pistol
    et-natryskowy-graco-x-force-hd.html

    Są podobne o połowę tańsze, ale tylko można przepuszczać produkty na
    bazie wody.

    Robert