-
11. Data: 2012-06-21 22:46:39
Temat: Re: Najlepsza terenówka na świecie nie jest terenówką
Od: marcin <l...@k...cwo>
> Ja jestem zaskoczony, dlaczego kierowca Patrola tak gwałtownie nacisnął
> hamulec? Pojechał dalej niż było ustalone w scenariuszu?
a ja dlaczego nie jechal na reduktorze
-
12. Data: 2012-06-21 22:48:18
Temat: Re: Najlepsza terenówka na świecie nie jest terenówką
Od: marcin <l...@k...cwo>
> Tylko po pierwsze nie jeżdżą w terenie, a po drugie coś mi się wydaje (bo
> jakość obrazu nie jest za dobra, ale w kilku ujęciach coś tam widać) że
> mają różne opony.
patrol ma zalozone mniejsze niz fabrycznie, w dodatku nie jedzie na
reduktorze.
prawda jest taka ze wyjechalby tam bez problemu nawet na letnich oponach.
-
13. Data: 2012-06-21 22:56:52
Temat: Re: Najlepsza terenówka na świecie nie jest terenówką
Od: marcin <l...@k...cwo>
> zaskoczenie ?
>
tu widac te cudowne mozliwosci audi:
http://www.youtube.com/watch?NR=1&feature=endscreen&
v=4MyUWSOUcfo
-
14. Data: 2012-06-22 03:01:58
Temat: Re: Najlepsza terenówka na świecie nie jest terenówką
Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>
Dnia Thu, 21 Jun 2012 18:24:16 +0200, LEPEK napisał(a):
> W dniu 2012-06-21 18:08, masti pisze:
>> nie, w tym teście nie ma żadnej terenówki.
>
> IMO Patrol to już terenówka. Nie wiem, czy tam jest / czy włączyli
> blokadę. Ale to był raczej test opon, a nie dzielności terenowej.
Dodaj troche swiezego sniegu, i sie zrobi test przeswitu.
Zadne auto nie przejedzie jak sie oprze na podwoziu :-)
J.
-
15. Data: 2012-06-22 07:30:47
Temat: Re: Najlepsza terenówka na świecie nie jest terenówką
Od: "Agent" <w...@o...eu>
Użytkownik "Wikolski" <w...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
news:jrvg2l$c1v$1@inews.gazeta.pl...
> Test w boju.
>
> http://www.youtube.com/watch?v=8zfKRdgoRo4
>
> volvo xc70
> lexus
> bmw x5
> bmw 3
> nissan patrol
> audi a6
>
> zaskoczenie ?
>
Napewno miał założone Dębice Frigo i dlatego mu sie udało
-
16. Data: 2012-06-22 09:59:29
Temat: Re: Najlepsza terenówka na świecie nie jest terenówką
Od: " " <a...@g...pl>
Witam serdecznie.
> zaskoczenie ?
Właściwie to nie. Musieli to jakoś zmanipulować. Dlatego kiedy Audi zaczęło
się ślizgać już na początku stoku w 2:50, zrobili cięcie i domontowali którąś
z kolei próbę, która się udała. Wygląda na to, że próbowali coraz większego
rozpędu, bo po cięciu w 2:52 auto, które już niemal się zatrzymało pędzi jak
oszalałe.
No i nie jest zaskoczeniem, że kierowcy niektórych aut musieli się zatrzymać
aby nie pojechać zbyt daleko.
Pozdrawiam.
Sebastian
http://nemetiisto.pl
http://tunery.tv
--
Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/
-
17. Data: 2012-06-22 10:40:37
Temat: Re: Najlepsza terenówka na świecie nie jest terenówką
Od: masti <g...@t...hell>
Dnia pięknego Fri, 22 Jun 2012 07:30:47 +0200 osobnik zwany Agent
wystukał:
> Użytkownik "Wikolski" <w...@N...gazeta.pl> napisał w
> wiadomości news:jrvg2l$c1v$1@inews.gazeta.pl...
>> Test w boju.
>>
>> http://www.youtube.com/watch?v=8zfKRdgoRo4
>>
>> volvo xc70
>> lexus
>> bmw x5
>> bmw 3
>> nissan patrol
>> audi a6
>>
>> zaskoczenie ?
>>
> Napewno miał założone Dębice Frigo i dlatego mu sie udało
a to nie był wąż ogrodowy?
--
Ford Mondeo 2.0 PMS edition, Jeep Grand Cherokee 4.0
mst <at> gazeta <.> pl
"-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?
-Wiem co mówię, to grunt zabija!" T.Pratchett
-
18. Data: 2012-06-22 10:51:50
Temat: Re: Najlepsza terenówka na świecie nie jest terenówką
Od: "news-gazeta" <n...@g...pl>
> http://www.youtube.com/watch?v=8zfKRdgoRo4
>
> volvo xc70
> lexus
> bmw x5
> bmw 3
> nissan patrol
> audi a6
>
> zaskoczenie ?
Ale kotleta odgrzebałeś - stare, stare, bardzo stare :D
Pozdrawiam - Darek.
-
19. Data: 2012-06-22 16:23:29
Temat: Re: Najlepsza terenówka na świecie nie jest terenówką
Od: Przemysław Czaja <p...@p...fm>
Użytkownik "masti"
>> nissan patrol
>
> nie, w tym teście nie ma żadnej terenówki.
Dobre, dobre :)
-
20. Data: 2012-06-22 19:11:48
Temat: Re: Najlepsza terenówka na świecie nie jest terenówką
Od: czak norris <c...@n...pl>
W dniu 2012-06-21 22:46, marcin pisze:
> a ja dlaczego nie jechal na reduktorze
W omawianym przypadku reduktor nie jest nawet potrzebny. Zwróć uwagę, że
do końca kręci się przednia oraz tylna oś i nie widać poślizgu. Wygląda
to tak jakby gość zaczął odpuszczać gaz a później stanął na hamulec aż
się buda zatrzęsła (chyba że pod śniegiem była jakaś przeszkoda która
skutecznie go zatrzymała).
Patrola mogły zatrzymać tylko kiepskie opony, ale wtedy powinien zacząć
zwalniać i łapać poślizg do momentu w którym by stanął buksując dwoma
bądź trzema kołami jeśli kierowca Y61 zapiał blokadę w tylnym moście.
--
pozdrawiam,
z półobrotu ;)