  • 21. Data: 2010-09-05 15:11:24
    Temat: Re: Naganne zachowanie pracownika Hilton Warszawa
    Od: Mystik <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2010-09-05 13:55, Kuczu pisze:

    > To ja poprosze o paragraf oficjalnie zezwalajacy na jezdzenie miedzy
    > autami stojacymi w korku.

    To ja poproszę paragraf na to, że Ty możesz w ogóle wychodzić z domu :)

    A o omijaniu w korkach było już tak duzo, że kto jak kto, ale Ty mógłbyś
    dać sobie z tym spokój.

    pozdr.
    Mystik

  • 22. Data: 2010-09-05 15:17:13
    Od: "(pj)" <j...@g...com>

    W dniu 2010-09-05 13:55, Kuczu pisze:
    [...]
    > To ja poprosze o paragraf oficjalnie zezwalajacy na jezdzenie miedzy
    > autami stojacymi w korku.

    > Nie. Wynika ze nie lamal przepisow.

    Ale pierd*#isz! :-[

    --
    pozdr, pj
    ostatnio gsx1300r

  • 23. Data: 2010-09-05 15:17:51
    Od: Marcin Gardeła <d...@g...pl>

    Kuczu wrote:
    > Nie. Wynika ze nie lamal przepisow. Ale nie wynika iz stojacy w
    > korku kierowcy aut maja zrobic wszystko aby przejechac sobie mogl
    > motocyklem. Motocyklista MOZE przejechac miedzy autami jesli sa ku
    > temu warunki. Ale inni uczestnicy ruchu nie maja obowiazku
    > umozliwic mu przejazd za wszelka cene.

    Ja pierdziele, Kuczu, jesteś jak stara baba.

    --
    Diobeu
    VFR 800 '01

  • 24. Data: 2010-09-05 15:24:40
    Od: "JP" <caraluh[ciah ciah]@gazeta.pl>

    No ja ostatnio od biegłego sądowego słyszałem o takiej właśnie sytuacji -
    tyle że doszło do wypadku - winny był motocyklista a nie kierowca samochodu.
    Jadąc między samochodami, na 100% nikt nie jedzie jednym pasem - najczęściej
    srodkiem, po lini - czyli zajmuje 2 pasy ruchu co jest niedozwolone. Nie
    sądze, że ktoś jedzie tym samym pasem co auto a jak przejeżdża przez linie
    to kieruneczek i zmiana pasa, i tak w kółko i na okrągło...Więc uważałbym z
    przesadną pewnością, że pomiędzy samochodami to tak zupełnie legalnie
    można - co nie oznacza że sam nie jeżdżę:)
    JP

  • 25. Data: 2010-09-05 16:11:16
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2010-09-05 17:11, Mystik pisze:

    > To ja poproszę paragraf na to, że Ty możesz w ogóle wychodzić z domu :)
    >
    > A o omijaniu w korkach było już tak duzo, że kto jak kto, ale Ty mógłbyś
    > dać sobie z tym spokój.

    Nie :) Zaraz zrobie watek o olejach samochodowych.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !! 123,3dB :)
    Harley Davidson FXR-C 666 Edition
    www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

  • 26. Data: 2010-09-05 16:14:02
    Od: Olek Kwaśniewski <olek-kropka-kwasniewski-malpka-@gmail-kropka-com>

    W dniu 2010-09-05 17:24, JP pisze:
    > [...] Więc uważałbym z
    > przesadną pewnością, że pomiędzy samochodami to tak zupełnie legalnie
    > można - co nie oznacza że sam nie jeżdżę:)

    Zakazu takiej jazdy nie ma, jest za to zakaz otwierania drzwi pojazdu
    jeżeli może to spowodować niebezpieczeństo lub utrudnienia w ruchu.

    Wielu z was się zdarzyła pewnie taka sytuacja, i nie mówię o
    przypadkowych sytuacjach, ale o takich ewidentnie zamierzonych. Bardziej
    w tym wszystkim rozczarowała mnie postawa kierownictwa hotelu Hilton
    Warszawa.

    --
    Olek

  • 27. Data: 2010-09-05 16:15:09
    Od: Olek Kwaśniewski <olek-kropka-kwasniewski-malpka-@gmail-kropka-com>

    W dniu 2010-09-05 18:11, Kuczu pisze:

    > Nie :) Zaraz zrobie watek o olejach samochodowych.

    a słyszałeś ten dowcip o wróbelku i motocykliście :)

    --
    Olek

  • 28. Data: 2010-09-05 16:24:21
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2010-09-05 18:15, Olek Kwaśniewski pisze:

    > a słyszałeś ten dowcip o wróbelku i motocykliście :)

    Niee. Przytoczysz ?

  • 29. Data: 2010-09-05 16:29:25
    Od: Jacot <j...@m...pl>

    Marcin Gardeła <d...@g...pl> wrote:

    >Ja pierdziele, Kuczu, jesteś jak stara baba.

    Jesienna deme... depresja znaczy;)

    --
    Pozdrowionka
    Jacot M10