  • 71. Data: 2010-09-08 19:53:02
    Temat: Re: Naganne zachowanie pracownika Hilton Warszawa
    Od: "Szuwaks" <s...@g...pl>

    Witam,

    Użytkownik "Robert T." <r...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:i68p4d$ipd$1@news.onet.pl...

    > Tak samo oznakowane samochody ma rowniez Marriott.

    Robert,
    masz rację, stoją tam samochody (mercedesy) z kogucikiem, na
    którym jest napisana nazwa hotelu.
    I nie mylę sie kto tymi samochodami jeździ.

    Zobacz:
    http://www.sawataxi.com.pl/o_firmie
    "Od lat obsługujemy lotnisko, Dworzec Centralny, targi Expo,
    najlepsze pięciogwiazdkowe hotele w Warszawie m.in. Mariott
    i Hilton oraz ponad 400 firm".

    Czy na prawdę nikt nie rozumie tego biznesu?

    Szuwaks

  • 72. Data: 2010-09-08 20:13:05
    Od: "Robert T." <r...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Szuwaks" <s...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Czy na prawdę nikt nie rozumie tego biznesu?
    >

    > --
    > Pozdrawiam
    > Szuwaks

    Ale samochody sawa taxi z logiem na koguciku reprezentuja marke klienta a
    nie swoja korporacje taxi.
    Ja czy kto inny nieznajac, jak to napisales tego biznesu, widzac tak
    oznakowany samochod jestem przekonany, ze jest to pojazd hotelu czy innej
    firmy bo takie ma oznaczenie. Widzac takie zachowanie i niecenzuralne
    odzywki wyrabiam sobie zdanie nie o sawa taxi tylko o firmie, ktora akurat
    sawa taxi reprezentuje i bedac na miejscu kierownictwa hotelu Hilton
    zwrocilbym uwage na takie sygnaly naruszajace wizerunek firmy.

    Pozdr. Robert T.

  • 73. Data: 2010-09-08 20:28:28
    Od: Olek Kwaśniewski <olek-kropka-kwasniewski-malpka-@gmail-kropka-com>

    W dniu 2010-09-07 22:19, Ivam pisze:
    > Użytkownik "Olek Kwaśniewski"
    > <olek-kropka-kwasniewski-malpka-@gmail-kropka-com> napisał w wiadomości
    > grup dyskusyjnych:4c86980b$0$22807$6...@n...neostrad
    a.pl...

    > Ty takie powazne pismo elektronicznie i chcesz byc brany na powaznie?

    Śmiertelnie poważnie. Coraz mniej dokumentów na papierze widzę na co
    dzień. Myślisz że w Hiltonie nie mają komputera? Nie czytają poczty? Kto
    wiem może masz rację?

    --
    Olek

  • 74. Data: 2010-09-09 07:23:39
    Od: "Szuwaks" <s...@g...pl>

    Witam,

    Użytkownik "Robert T." <r...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:i68qon$nop$1@news.onet.pl...

> [...]
    > sawa taxi reprezentuje i bedac na miejscu kierownictwa
    > hotelu Hilton zwrocilbym uwage na takie sygnaly

    Dlatego w pierwszym poście sugerowałem, a w drugim
    potwierdziłem informację o tym, że jest to Sawa Taxi.
    Zgadzam się z Tobą, że sam Hilton powinien zareagować.
    Jednak jeśli tego nie zrobił (powód jest nieznany), a
    powzięło się informację, że to są taksówkarze, to trzeba być
    konsekwentnym.
    A tu konsekwencji brak.
    Zresztą chyba nie ma sensu dalej tego tematu wałkować.
    :)

    Szuwaks

  • 75. Data: 2010-09-09 14:00:54
    Od: "Ivam" <filipz@WYTNIJ_TO_PROSZE_poczta.fm>

    Użytkownik "Olek Kwaśniewski"
    <olek-kropka-kwasniewski-malpka-@gmail-kropka-com> napisał w wiadomości grup
    a.pl...
    > Śmiertelnie poważnie. Coraz mniej dokumentów na papierze widzę na co
    > dzień.

    Ja tez. To nie znaczy, ze wyslalbym oficjalna skarge droga elektroniczna.

    > Myślisz że w Hiltonie nie mają komputera?

    Mysle, ze maja. I mysle, ze dostaja bardzo duzo poczty.

    > Nie czytają poczty?

    Jest na to szansa... zwlaszcza jesli w temacie napisales np. "skarga", albo
    "naganne zachowanie pracownika hilton warszawa", to od razu polecialo do
    smieci, albo spamu.

    Jest rowniez szansa, ze kierownik, dyrektor czy inny dowodzacy jest "starej
    daty" i zadna forma elektronicznej skargi go nie obchodzi, bo wychodzi z
    zalozenia, ze jesli komus sie nie chcialo pofatygowac po znaczek, to znaczy
    ze nie jest to na tyle wazne, zeby sobie zaprzatac tym glowe.

    Znalem jednego angola, ktory widzac zle napisany naglowek albo zle
    zaadresowana koperte, listu formalnego (dawniej podobno uczyli tego w
    angielskich szkolach - maja dosc konkretnie wyznaczone zasady) od razu list
    wrzucal do niszczarki, bo on sie z kims kto poprawnego listu nie potrafi
    napisac, na 100% nie dogada.

    --
    pzdr:
    Ivam

  • 76. Data: 2010-09-09 14:05:35
    Od: "Ivam" <filipz@WYTNIJ_TO_PROSZE_poczta.fm>

    Użytkownik "Szuwaks" <s...@g...pl> napisał w wiadomości grup
    > Zgadzam się z Tobą, że sam Hilton powinien zareagować.
    > Jednak jeśli tego nie zrobił (powód jest nieznany),

    Powod IMO oczywisty - forma elektroniczna i krotki czas na odpowiedz. Jesli
    by napisali ladnymi slowami "gowno nas to obchodzi" to bym sie zdziwil,
    jednak brak odpowiedzi dla mnie jest oczywisty. Sam bym olal takiego
    e-maila.

    --
    pzdr:
    Ivam

  • 77. Data: 2010-09-09 18:13:52
    Od: "Szuwaks" <s...@g...pl>

    Witam,

    Użytkownik "Ivam" <filipz@WYTNIJ_TO_PROSZE_poczta.fm>
    napisał w wiadomości

> [...]
    > obchodzi" to bym sie zdziwil, jednak brak odpowiedzi dla
    > mnie jest oczywisty. Sam bym olal takiego e-maila.

    Ja bym nie olał.
    Przynajmniej wyjaśniłbym sytuację kompetencyjną skargodawcy.
    :)
    Ale widać w Hiltonie pracują napompowani. -:)

    Szuwaks

  • 78. Data: 2010-09-22 07:28:26
    Od: Terror <t...@g...pl>

    On Wed, 08 Sep 2010 23:28:28 +0300, Olek Kwaśniewski
    <olek-kropka-kwasniewski-malpka-@gmail-kropka-com> wrote:

    a.pl...

    > Śmiertelnie poważnie. Coraz mniej dokumentów na papierze widzę na co
    > dzień. Myślisz że w Hiltonie nie mają komputera? Nie czytają poczty? Kto
    > wiem może masz rację?

    A gdzie to wysłałeś? W sensie na jkai adres? Ogólny jakiś czy do
    konkretnej osoby?

    --
    Terror | B12 | GG: 52182 | t3rror.eu