  • 1. Data: 2010-09-04 07:43:00
    Temat: VTR 1000F dlugosc zaworu?
    Od: Tomek <t...@v...pl>

    Jak w temacie, potrzebuje dokladnego wymiaru dlugosci zaworow ssacego i
    wydechowego(chyba sa takie same, ale..) jesli by sie dalo wraz z
    tolerancjami :) do Hondy VTR 1000F Firestorm 1999r.
    Szukalem w google i nic, znalazlem servisowke ale tam nie ma. Pytalem w
    servisie - dali mi servisowke (ale przeciez tam nie ma! :@ fachowcy..)
    Wiec zapytanie na grupie Fachowcow co by poradzili skad wziasc takowe
    wymiary :'(

  • 2. Data: 2010-09-04 09:24:07
    Temat: Re: VTR 1000F dlugosc zaworu?
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2010-09-04 09:43, Tomek pisze:

> [...]
    > servisie - dali mi servisowke (ale przeciez tam nie ma! :@ fachowcy..)
    > Wiec zapytanie na grupie Fachowcow co by poradzili skad wziasc takowe

    Znaczy dorabiac bedziesz ?

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !! 123,3dB :)
    Harley Davidson FXR-C 666 Edition
    www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

  • 3. Data: 2010-09-04 09:39:36
    Od: Tomek <t...@v...pl>

    > Znaczy dorabiac bedziesz ?

    Nie Ja ;)
    W W-wie jest fabryka zaworow i z wygietego zaworu ciezko im dokladny
    wymiar pobrac, wiec pilnie poszukuje takiego wymiaru.
    Niby moznaby plytkami wyregulowac, ale chcialbym miec TEN dokladny wymiar
    Jesli ktos bylby zainteresowany moge podac namiary na ta fabfyczke, dodam
    tylko ze w servisie jeden zawor stoi 215zl. a dorobienie 54zl :)

  • 4. Data: 2010-09-04 19:45:34
    Od: Gr4N4c1K <granacik@wy_ciac.poczta.onet-dot-pl>

    Dnia 04-09-2010 o 11:39:36 Tomek <t...@v...pl> napisał(a):

> [...]
    > Jesli ktos bylby zainteresowany moge podac namiary na ta fabfyczke,
    > dodam tylko ze w servisie jeden zawor stoi 215zl. a dorobienie 54zl :)

    Paradowscy z Ursusa? ja byłem zadowolony z jakości... z tym, że to z 15lat
    temu było...

    Pozdrawiam

  • 5. Data: 2010-09-05 16:23:31
    Od: Jacot <j...@m...pl>

    Gr4N4c1K <granacik@wy_ciac.poczta.onet-dot-pl> wrote:

    >Paradowscy z Ursusa? ja byłem zadowolony z jakości... z tym, że to z 15lat
    >temu było...

    Z Paradowskich na ogol zadowoleni sa wszyscy, z ktorymi mialem do
    czynienia, tyle ze zawor do Junaka kosztuje nieco wiecej niz 54,- i
    niektorym udaje sie kupic taniej jakies zagramaniczne, nieco lepsze w
    szczegolach;)

    --
    Pozdrowionka
    Jacot M10