  • 1. Data: 2010-09-04 15:02:45
    Temat: problem skrzynia tzr 50 Pilne
    Od: jacekmotor6 <stunt2@_NOSPAM_op.pl>

    witam . mam problem ze skrzynią od tzr 50 silnik am6 . rozebrałem silnik i
    złożyłem skrzynie , ale biegi nie wchodzą nie raz są 3 biegi a nie raz
    żadnego . jak te wodziki ustawić ?? pilne ;/

  • 2. Data: 2010-09-04 17:11:43
    Temat: Re: problem skrzynia tzr 50 Pilne
    Od: "Ivam" <filipz@WYTNIJ_TO_PROSZE_poczta.fm>

    Użytkownik "jacekmotor6" <stunt2@_NOSPAM_op.pl> napisał w wiadomości grup
    y.scigacz.pl...
    > jak te wodziki ustawić ?? pilne ;/

    Tak jak pisze w madrej ksiazce (service manual), albo tak jak masz na
    fotkach, ktore zrobiles zanim rozebrales wszystko do konca, albo tak jak
    ulozyles wszystko od A do Z w poprawnej kolejnosci, albo tak jak opisales
    przyklejajac karteczki do roznych czesci.

    Wez poszukaj serwisowki, albo oddaj do mechanika.

    --
    pzdr:
    Ivam

  • 3. Data: 2010-09-04 18:27:02
    Od: jacekmotor6 <stunt2@_NOSPAM_op.pl>

    Ivamnapisal

> [...]

    > przyklejajac karteczki do roznych czesci.

    > Wez poszukaj serwisowki, albo oddaj do mechanika.

    wiem jak złożyć skrzynie , tylko nie wiem jak to (nie wiem jak to sie
    nazywa ) wchodzą do tego te wodziki redukuje to biegi , nie wiem jak to
    przekręcić żeby było dobrze . z tym tylko problem

  • 4. Data: 2010-09-04 18:29:50
    Od: jacekmotor6 <stunt2@_NOSPAM_op.pl>

    Ivamnapisal

> [...]

    > przyklejajac karteczki do roznych czesci.

    > Wez poszukaj serwisowki, albo oddaj do mechanika.

    chodzi mi tylko o to jak ustawic ten wałek (nie wiem jak to sie nazywa )
    co przestawia te wodziki góra dół , w tym tylko problem .

  • 5. Data: 2010-09-04 18:40:32
    Od: "Ivam" <filipz@WYTNIJ_TO_PROSZE_poczta.fm>

    Użytkownik "jacekmotor6" <stunt2@_NOSPAM_op.pl> napisał w wiadomości grup
    y.scigacz.pl...
    > chodzi mi tylko o to jak ustawic ten wałek (nie wiem jak to sie nazywa )
    > co przestawia te wodziki góra dół , w tym tylko problem .

    Pamietnik. Nie przychodzi mi do glowy nawet jak to mozna zle ustawic, ale
    ok. Zwroc uwage na gwiazdke (ta po ktorej porusza sie rolka). Nie wiem ile w
    tzr'ce jest biegow. Jak jest 6 to gwiazdka powinna miec 7 wciec (6
    biegow+luz). Najlepiej ustaw sobie wodziki tak, zebys mial luz na skrzyni i
    tak samo ustawiaj pamietnik - zeby rolka byla w tym wycieciu od luzu.

    --
    pzdr:
    Ivam

  • 6. Data: 2010-09-04 20:00:04
    Od: jacekmotor6 <stunt2@_NOSPAM_op.pl>

    Ivamnapisal

> [...]

    > biegow+luz). Najlepiej ustaw sobie wodziki tak, zebys mial luz na skrzyni i
    > tak samo ustawiaj pamietnik - zeby rolka byla w tym wycieciu od luzu.

    ja tam nie widze żadnej gwiazdki . jeśli jest to gdzie i które to ?

  • 7. Data: 2010-09-05 08:10:45
    Od: "Ivam" <filipz@WYTNIJ_TO_PROSZE_poczta.fm>

    Użytkownik "jacekmotor6" <stunt2@_NOSPAM_op.pl> napisał w wiadomości grup
    y.scigacz.pl...
    > ja tam nie widze żadnej gwiazdki . jeśli jest to gdzie i które to ?

    Chodzi Ci o ten element?

    https://www.pitpowersports.com/shop/6057/images/BBR-
    4speed%20shift%20drum-KLX110.jpg

    to jest pamietnik. Do niego albo jest przykrecona, albo przypawana jest
    gwiazdka, o taka:

    http://www.vfrdiscussion.com/forum/uploads/112794689
    2/gallery_4707_678_729077.jpg

    Na tym zdjeciu widac, ze jest 6 biegow i luz (luz to to wyciecie u gory). Za
    gwiazdke chwyta dzwignia zmiany biegow (ta przy nodze), a sam pamietnik
    ustawiany jest w dokladnej pozycji dzieki tej gwiazdce i rolce po niej sie
    poruszajacej. Bez gwiazdki caly pamietnik bedzie sie kompletnie luzno
    obracal. Wiec na 100% gdzies ta gwiazdka jest.

    --
    pzdr:
    Ivam

  • 8. Data: 2010-09-05 09:01:22
    Od: jacekmotor6 <stunt2@_NOSPAM_op.pl>

    Ivamnapisal

> [...]

    > poruszajacej. Bez gwiazdki caly pamietnik bedzie sie kompletnie luzno
    > obracal. Wiec na 100% gdzies ta gwiazdka jest.

    nie u mnie przy tym pamiętniku nie ma gwiazdki . wystają tylko te bolcyki
    małe .i na drugim końcu pamiętnika jest dużo dziurek na kulke .

  • 9. Data: 2010-09-05 09:21:37
    Od: "Ivam" <filipz@WYTNIJ_TO_PROSZE_poczta.fm>

    Użytkownik "jacekmotor6" <stunt2@_NOSPAM_op.pl> napisał w wiadomości grup
    y.scigacz.pl...
    > nie u mnie przy tym pamiętniku nie ma gwiazdki . wystają tylko te bolcyki
    > małe .i na drugim końcu pamiętnika jest dużo dziurek na kulke .

    To co trzyma pamietnik w danym miejscu, zeby sie nie obracal? W serwisowce,
    do ktorej linki Ci podeslalem jak byk widac, ze gwazdka jest. Gugiel mowi,
    ze gwiazdka NIE jest na stale polaczona z pamietnikiem.

    Zatem sprawdz czy masz wszystkie czesci.

    Poza tym podaj rok produkcji, i daj zdjecie prawej czesci silnika ze zdjetym
    sprzeglem (tam powinna byc gwiazdka).

    --
    pzdr:
    Ivam

  • 10. Data: 2010-09-05 14:50:01
    Od: "Ivam" <filipz@WYTNIJ_TO_PROSZE_poczta.fm>

    Użytkownik "jacekmotor6" <stunt2@_NOSPAM_op.pl> napisał w wiadomości grup
    y.scigacz.pl...
    > niestety nie umiem tą serwisówką się obsługiwac .

    Pobierasz na dysk, potem drukujesz. Albo otwierasz pierwszego linka i
    czytasz po kolei, co Cie interesuje.

    > rok produkcji 2004 , silnik am6 .

    Jak potrzeba to tutaj:
    http://www.pitbikeclub.co.uk/showthread.php?t=52538

    (pierwszy link) masz serwisowke do tego silnika. Sygnowane logo aprlilii,
    ale skoro silnik ten sam, to wszystko tak samo.

    > Jestem tu nowy ... daj e-mail to ci wyśle fotki tego

    To jest usernet, a nie forum (jak moze scigacz sugerowac) - moj e-mail jest
    dostepny bez problemu. Kazda wiadomosc, ktora wysle go posiada.

    > .zapewniam cię że na tym pamiętniku nie idzie żadna gwiazdka ani nie
    > zgubiłem jej . silnik od nowości nie był rozbierany ja go 1 raz rozebrałem
    > i tak już było .

    Skoro tak mowisz to moze ta kulka od drugiej strony pelni ta funkcje. W
    serwisowce (tej yamahy, ktora najpierw Ci podeslalem) jak byk widac te
    gwiazdke, ale moze sie pomylilem. Tak czy siak ustaw wszystkie zebatki,
    wodziki, itd. na luzie i pamietnik tez. Wtedy na sucho mozesz krecic ile
    chcesz wszystkim w obie strony i po skreceniu biegi musza wchodzic.

    Dobra - znalazlem fotke konkretnie tej skrzyni. Na 99% nie ma gwiazdki tylko
    od jednej strony masz bolce (do zwigni zmiany biegow), a z drugiej otwory na
    kulke. Otworow jest w sumie 7. Wszystkie sa rowno rozlozone, ale 3 sa bardzo
    blisko siebie. Ta srodkowa to jest ta od luzu.

    Jeszcze takie pytanko:
    silnik masz na stole, a nie w maszynie? Skoro biegi raz Ci wchodza, raz nie
    to powiedz mi czy silnik jest od A do Z skrecony i czy krecisz walkiem
    sprzegla przy probie wrzucania biegu?

    --
    pzdr:
    Ivam