  • 1. Data: 2010-09-05 12:13:14
    Temat: Lublinring przyszly weekend - forward
    Od: "Tytus" <t...@g...pl>

    Siemka

    ***Zapraszamy na jazdę po TORZE LUBLIN 18 wrzesnia ( sobota )

    I Tura w godzinach 9:00 - 14:00

    II Tura w godzinach 14:00 - 19:00

    oraz

    19 WRZESNIA( niedziela )

    W GODZINACH OD 9:00-14:00

    Jeśli jeździłeś w I TURZE masz 25% rabatu na jazdę w TURZE II
    Za wjazd płacimy (kwota zalezy od ilosci motocykli ) od 60-100 zł ( w
    cenie porady dotyczące techniki i toru jazdy.....dla chętnych )
    Wszystkich z poza Lublina prosimy o potwierdzenie obecności i ilości
    motocykli ( koniecznie) na adres: a...@o...pl

    UWAGA!!! - BEZ SUPERMOTO

    PEŁNE INFORMACJE NA STRONIE : http://www.moto-sekcja.pl

    Zawsze to milo potrenowac trajektorie w weekend - a pogoda ma byc...
    --
    Tytus
    żółta motorynka

  • 2. Data: 2010-09-05 13:26:15
    Temat: Re: Lublinring przyszly weekend - forward
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    Użytkownik "Tytus" <t...@g...pl> napisał w wiadomości

    a...@o...pl

    Tytus to ten z powyższego maila? ;-) Hmm, to nie wiedziałem. Jeśli tak i to
    ten sam, to nawet nie zdawałem sobie sprawy z kim mam donaczynia:-)
    Pozdrawiam starego Druha:-)

    --
    Grzybol

  • 3. Data: 2010-09-05 19:03:47
    Od: kocyk <k...@Z...pl>

    Tytus wrote:
> [...]
    > cenie porady dotyczące techniki i toru jazdy.....dla chętnych )
    > Wszystkich z poza Lublina prosimy o potwierdzenie obecności i ilości

    A dlaczego bez supermoto?
    K.

  • 4. Data: 2010-09-05 19:45:44
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 5 Wrz, 21:03, kocyk <k...@Z...pl> wrote:

    > A dlaczego bez supermoto?

    Bo pewnie chłopaki na SM objeżdżają tam wszystkich ścigantów na R1,
    GSX-R czy innych VTR :-)

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 5. Data: 2010-09-05 19:58:35
    Od: "Tytus" <t...@g...pl>

    Siemka

    *** "kocyk"
    A dlaczego bez supermoto?

    Bo kosciol zbudowali obok...a SM maca cisze
    zakaz dotyczy tylko soboty

    --
    Tytus
    żółta motorynka

  • 6. Data: 2010-09-05 21:47:41
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Sun, 05 Sep 2010 21:58:35 +0200, osobnik zwany Tytus
    wystukał:

    a co im to w szabas przeszkadza?

    --
    BMW R1100GS '95
    mst <at> gazeta <.> pl

  • 7. Data: 2010-09-06 05:24:14
    Od: "Tytus" <t...@g...pl>

    Siemka

    ***"masti"
    a co im to w szabas przeszkadza?

    Nie znam sie na szabasach ale w sobote ta nowo powstala instytucja zapewne
    zarabia najwiecej,
    wiec aby w miejscu toru nie powstal xiazecy parking zawarte zostalo te
    chwilowe porozumienie.

    --
    Tytus
    żółta motorynka

  • 8. Data: 2010-09-06 07:32:52
    Od: kocyk <k...@Z...pl>

    Tytus wrote:
> [...]
    > zapewne zarabia najwiecej,
    > wiec aby w miejscu toru nie powstal xiazecy parking zawarte zostalo te

    No dobra, ale co z tym supermoto? Dlaczego nie moga? Co za roznica jakis
    naked albo moje 950?
    K.

  • 9. Data: 2010-09-06 20:06:54
    Od: "Geolog" <g...@w...pl>

    > A dlaczego bez supermoto?
    >
    > Bo kosciol zbudowali obok...a SM maca cisze
    > zakaz dotyczy tylko soboty

    W bliskiej okolicy niema zadnego koscola tylko w poblizu toru wybudowali
    jakiś czas temu blokowisko i mieszkańcom przeszkadzają chałasy wydobywające
    się z wydechów, lub jak kto woli ich braku.

  • 10. Data: 2010-09-07 08:51:26
    Od: kocyk <k...@Z...pl>

    Geolog wrote:

    > W bliskiej okolicy niema zadnego koscola tylko w poblizu toru wybudowali
    > jakiś czas temu blokowisko i mieszkańcom przeszkadzają chałasy wydobywające
    > się z wydechów, lub jak kto woli ich braku.

    No ale z normalnymi wydechami chyba mozna? Skoro w austrii mozna.
    K.