  • 1. Data: 2010-09-04 21:25:30
    Temat: przyziemienie :(
    Od: "Szymon Machel" <s...@E...interia.pl>

    Witam
    Będąc młodym motonitą (stażem, nie wiekiem) przed ukończeniem
    4000 km przebiegu wyglebiłem dzisiaj. W zasadzie podręcznikowo.
    Po przejechaniu ponad 300km (ostanie sto w deszczu) będąc,
    jeden kilometr od domu przy "argrafce" pod Jubilatem (Kraków),
    chciałem wjechać w Aleje z Kościuszki. Nawracając trzymałem prawą
    rękę na hamulcu. Trafiłem na tor tramwajowy i... nawet nie wiedziałem
    kiedy walnąłem w glebę. W sumie niewiele się stało - urwany lewy podnóżek,
    jakieś rysy na tłumiku, odzież przeciwdeszczowa do wyrzutki.
    Ciekawe jest zachowanie "otoczenia": leży motor na torowisku, leży klient
    też na torowisku i jakoś nie wzbudza zainteresowania ta sytuacja w nikim.
    Fakt ciemno już było. Ale wiem na pewno, że dam radę podnieść sam swojego
    motonga (XJ900) - jakieś 260kG.

    Cały i trochę zły na siebie
    Szymon

  • 2. Data: 2010-09-04 22:13:23
    Temat: Re: przyziemienie :(
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 4 Wrz, 23:25, "Szymon Machel" <s...@E...interia.pl> wrote:
> [...]
    > Fakt ciemno już było. Ale wiem na pewno, że dam radę podnieść sam swojego

    Zdarza się, ja rozdziewiczenie miałem po 5 kkm - piątek, dzień jak
    każdy inny, wyjeżdżam z parkingu, 300 m od domu wyglebiam się na
    zapadniętej studzience, też niewiadomo kiedy. U mnie przynajmniej gość
    za którym jechał zatrzymał się i zapytał czy wszystko w porządku.
    Podnieść 260 kg w takiej chwili to żaden problem ;-) Na szczęście jak
    do teraz (50 kkm na Zygzaku) przebiegło bez żadnej gleby.
    > Cały i trochę zły na siebie
    Nie ma co się złościć, przyjąć jako element nabywania
    doświadczenia :-)

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 3. Data: 2010-09-05 08:04:47
    Od: Przemo <p...@p...fm>

    witam !
    hm motocykliści dzielą się na :
    1- na tych którzy leżeli
    2- na którzy będą leżeli
    pozdrawiam
    Przemo Buell na wydaniu

  • 4. Data: 2010-09-05 09:56:09
    Od: "Dzik" <m...@g...pl>

    Właśnie wróciłem ze szpitala kumpel się wyglebił doświadczony jeździec nawet
    niewie kiedy poleciał na przeciwległy pas i obił się o puszke. Czekajac w
    szpitalu na wyniki spotkaliśmy jeszcze jednego po glebie uszkodzenia
    miednicy itd... Oponki już tak nie trzymają jest chłodniej wilgotno
    szczególnie w lesie. Im bliżej końca sezonu ''głównego'' tym bardziej
    uważajcie na siebie.

    pzdr/Dzik

  • 5. Data: 2010-09-05 10:50:18
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    Użytkownik "Przemo" <p...@p...fm> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...
    > witam !
    > hm motocykliści dzielą się na :
    > 1- na tych którzy leżeli
    > 2- na którzy będą leżeli
    > pozdrawiam
    > Przemo Buell na wydaniu

    Błąd. Jest jeszcze jedna grupa:
    3- na tych którzy nigdy nie leżeli i nie będą leżeli.

    --
    Grzybol

  • 6. Data: 2010-09-05 11:02:25
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2010-09-05 12:50, Użytkownik Grzybol napisał:

    > Błąd. Jest jeszcze jedna grupa:
    > 3- na tych którzy nigdy nie leżeli i nie będą leżeli.

    Tyle że to już nie są motocykliści.
    :-)

    Pozdrawiam

  • 7. Data: 2010-09-05 11:03:44
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

> [...]
    >>> 2- na którzy będą leżeli
    > Tyle że to już nie są motocykliści.
    > :-)
    > Pozdrawiam

    Są. Jest nas więcej:-)

    --
    Grzybol

  • 8. Data: 2010-09-05 12:08:02
    Od: "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl>

    Użytkownik "Grzybol" <g...@w...pl> napisał w wiadomości grup
    > Użytkownik "RadoslawF" <radoslawfl@spam_wp.pl> napisał w wiadomości
    >
    > Są. Jest nas więcej:-)

    Tak, jest nas więcej, ale zawsze istnieje możliwość, że trafimy nagle do
    grupy pierwszej.
    Dlatego siedzimy cicho.

  • 9. Data: 2010-09-05 12:55:08
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2010-09-05 13:03, Grzybol pisze:
    > Użytkownik "RadoslawF"<radoslawfl@spam_wp.pl> napisał w wiadomości
    >
    > Są. Jest nas więcej:-)

    I nigdy nie lezales ? Nawet na Simsonku w wieku lat 15 ? Bo ja
    wywracanki na Simsonie trenowalem dosyc czesto, zwlaszcza w lesie. I
    dzieki temu wyrobilem norme na reszte zycia. Wiec sie juz wywracac nie
    musze.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !! 123,3dB :)
    Harley Davidson FXR-C 666 Edition
    www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

  • 10. Data: 2010-09-05 13:12:17
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    Użytkownik "Kuczu" <q...@g...com> napisał w wiadomości
    news:i603vg$fh2$2@news.onet.pl... W dniu 2010-09-05 13:03, Grzybol pisze:
    > I nigdy nie lezales ? Nawet na Simsonku w wieku lat 15 ? Bo ja wywracanki
    > na Simsonie trenowalem dosyc czesto, zwlaszcza w lesie. I dzieki temu
    > wyrobilem norme na reszte zycia. Wiec sie juz wywracac nie musze.

    Jak szczawiem byłem to na jawce raz. Zajechał mi drogę skodą 105. Nr
    rejestracyjny pamiętam do dziś. Miałem 12 lat. Ale to się nie liczy do
    motocyklizmu:-)

    --
    Grzybol