  • 31. Data: 2010-09-05 16:36:06
    Temat: Re: Naganne zachowanie pracownika Hilton Warszawa
    Od: Olek Kwaśniewski <olek-kropka-kwasniewski-malpka-@gmail-kropka-com>

    W dniu 2010-09-05 18:24, Kuczu pisze:

    > Niee. Przytoczysz ?

    Zaraz po tym jak zapytasz o olej samochodowy.

    --
    Olek

  • 32. Data: 2010-09-05 19:04:18
    Od: "Szuwaks" <s...@g...pl>

    Witam,

    Użytkownik "Olek Kwaśniewski"
    <olek-kropka-kwasniewski-malpka-@gmail-kropka-com> napisał w
    wiadomości

    > w związku z totalnym brakiem odpowiedzi od Hiltona
    > publikuję list wysłany do Hilton Warszawa i innych
    > placówek Hiltona w tym centrali.

    > Chcę poinformować o nagannym zachowaniu Państwa firmowego
    > kierowcy samochodu marki Mercedes nr. rej. WB82332 w
    > Warszawie dnia 23.08.2010 na ul. Powstańców Śląskich w
    > okolicach godziny 17:00.

    Czy mógłbyś coś więcej napisać na temat tego samochodu?
    Gdzie miał, i jak, zaznaczone, że jest firmowym samochodem
    hotelu Hilton?

    Mam niejakie obawy, że napotkałeś zwykłego cierpiarza z Sawa
    Taxi, które obsługuje ten hotel.
    Takie taksówki (hotelowe) nie mają normalnego znakowania
    cierpiarskiego, tylko kogucika z nazwą hotelu.

    Jeśli dobrze się domyślam, to wcale się nie dziwię, że nie
    otrzymałeś odpowiedzi.

    Poza tym hotel Hilton znajduje się na Woli a rejestracja
    wskazuje na Bemowo.

    Zresztą nawet jak napiszesz skargę do Sawa Taxi to też
    pewnie niewiele zmieni.
    Nawet nie ma pewności czy to cierpiarz czy przewoźnik (choć
    raczej cierpiarz).
    Jeśli cierpiarz to powinieneś m.in. złożyć skargę do Biura
    Działalności Gospodarczej i Zezwoleń Urzędu m.st. Warszawy.

    Jeśli Ci mocno zalazł za skórę, raczej powinieneś działać
    raczej w tym kierunku.
    Poza tym, powinieneś złożyć skargę na policję.
    Sprawdzą misia po nr rejestracyjnym.

    Szuwaks

  • 33. Data: 2010-09-06 10:30:11
    Od: "Jasio" <b...@g...pl>

    Użytkownik "Szuwaks" <s...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > Jeśli cierpiarz to powinieneś m.in. złożyć skargę do Biura
    > Działalności Gospodarczej i Zezwoleń Urzędu m.st. Warszawy.

    A co to jest cierpiarz?
    Bo ja "we więźniu" nie siedziałem, więc z gitmową u mnie krucho.

    --
    Jasio
    vx etz

  • 34. Data: 2010-09-06 10:37:51
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2010-09-06, Jasio <b...@g...pl> wrote:

    > A co to jest cierpiarz?
    > Bo ja "we więźniu" nie siedziałem, więc z gitmową u mnie krucho.

    Od Google Cie odcieli? ;-)

    Cierpiarz - stare, gwarowe, warszawskie określenie taksówkarza,
    wywodzące się z wiecznych narzekań taksówkarzy, że ich działalność
    jest wysoce niedochodowa. Takie narzekania były normą w rozmowach
    z pasażerami za czasów komuny. Określenie cierpiarz odnosiło się
    zazwyczaj do prywaciarza, tych państwowych nazywano bowiem
    określeniem złotówa (coś jak dusigrosz).
    Cierpiarz cierpi bo:

    * taksówka stoi na postoju i nie ma klienta
    * jest klient, ale kurs krótki i po takim długim staniu na
    słupie (czytaj: postoju) trzeba będzie wracać na koniec kolejki
    * kurs jest długi, ale w okolice, gdzie nie ma szans na ponownego
    klienta, wiec trzeba będzie wracać na pusto
    * właśnie ma zjeżdżać do domu a wszyscy się uparli na kursy w
    odwrotnym kierunku
    * II strefa (wyjazd poza miasto) i tak jest nieopłacalna
    * pasażer brudzi wnętrze, a jak raz jednemu pozwolił zapalić,
    to zaraz miał wypaloną dziurę w tapicerce
    * opony drogie, paliwo podrożało, samochód się zużywa, a za
    taksówkę na giełdzie można dostać mniej niż za zwykły osobowy
    (kiedyś taksówki miały specjalne numery rejestracyjne)

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 35. Data: 2010-09-06 10:41:42
    Od: duddits <d...@N...pl>

    http://www.zgapa.pl/zgapedia/Cierpiarz.html

    > Bo ja "we więźniu" nie siedziałem, więc z gitmową u mnie krucho.

    Żadna to gitmowa i z więzieniem też nie ma zupełnie nic wspólnego.
    Ja to określenie dobrze pamiętam z dzieciństwa, choć przyznaję, że dawno
    go już nie słyszałem.

    --
    duddits

  • 36. Data: 2010-09-06 11:02:12
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    Kuczu pisze:

    > To ja poprosze o paragraf oficjalnie zezwalajacy na jezdzenie miedzy
    > autami stojacymi w korku.

    nie ma takiego paragrafu, a jest paragraf na otwieranie drzwi. nie ma
    też paragrafu na jeżdżenie 70/90 i co, nie wolno wolniej?

    --
    gildor
    czarny grzechotnik w litrze k5

  • 37. Data: 2010-09-06 11:03:45
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    Kuczu pisze:

    > Nie. Wynika ze nie lamal przepisow. Ale nie wynika iz stojacy w korku
    > kierowcy aut maja zrobic wszystko aby przejechac sobie mogl motocyklem.

    wynika z tego, ze kierowca popełnił wykroczenie i mozna go za to ukarać.

    > Motocyklista MOZE przejechac miedzy autami jesli sa ku temu warunki. Ale
    > inni uczestnicy ruchu nie maja obowiazku umozliwic mu przejazd za
    > wszelka cene.

    a gdzie jest napisane, ze motocyklista moze przejechac miedzy autami
    jesli sa do tego warunki? paragraf poprosze.

  • 38. Data: 2010-09-06 11:10:14
    Od: Mariusz Kruk <M...@e...eu.org>

    epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "gildor"
    >nie ma takiego paragrafu, a jest paragraf na otwieranie drzwi. nie ma
    >też paragrafu na jeżdżenie 70/90 i co, nie wolno wolniej?

    Jak nie ma, jak jest?
    Art. 3. 1. Uczestnik ruchu i inna osoba znajdująca się na drodze są
    obowiązani [...] unikać wszelkiego działania, które mogłoby spowodować
    zagrożenie bezpieczeństwa lub porządku ruchu drogowego, ruch ten
    utrudnić [...]

    --
    /\-\/\-\/\-\/\-\/\-\/\-\/\
    \ K...@e...eu.org /

  • 39. Data: 2010-09-06 11:32:00
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    Mariusz Kruk pisze:
> [...]
    > obowiązani [...] unikać wszelkiego działania, które mogłoby spowodować
    > zagrożenie bezpieczeństwa lub porządku ruchu drogowego, ruch ten

    i co ma zrobić motorower, skoro wolno mu jechać 40 drogą gdzie jest 90?
    przyjąć mandat za utrudnianie ruchu bo jedzie? to nie jest właściwy
    paragraf na ostrożną jazdę, Mariusz.

  • 40. Data: 2010-09-06 11:50:54
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Mon, 06 Sep 2010 13:03:45 +0200, osobnik zwany gildor
    wystukał:

    > a gdzie jest napisane, ze motocyklista moze przejechac miedzy autami
    > jesli sa do tego warunki? paragraf poprosze.

    a gdzie jest napisane, że nie może? paragraf poproszę

    --
    BMW R1100GS '95
    mst <at> gazeta <.> pl