  • 1. Data: 2010-09-04 18:57:36
    Temat: Prosba do posiadaczy fazera (FZS)
    Od: "Ivam" <filipz@WYTNIJ_TO_PROSZE_poczta.fm>

    Mam wielka prosbe do posiadaczy starego fazera. Chodzi o fotke laczenia
    kolektora z tlumikiem. Tam jest mufka i chcialbym zobaczyc jak ona wyglada.
    Na necie nie moge znalezc zadnego zblizenia tej czesci.

    Albo na priva, albo jakikolwiek portal hostingowy z wyjatkiem n-k (nie
    jestem zarejestrowany) poprosze.

    Dziekuje.

    --
    pzdr:
    Ivam

  • 2. Data: 2010-09-04 21:23:54
    Temat: Re: Prosba do posiadaczy fazera (FZS)
    Od: "Koczis" <x...@p...onet.pl>

    Ivam napisal:
    > Albo na priva,

    Przeslane, choc slabo widac, ale to jedyne jakie mi zostaly po Fazerku :)

    Pozdrawiam
    Koczis
    R1

  • 3. Data: 2010-09-05 07:25:59
    Od: Seba <s...@g...pl>

    Sat, 4 Sep 2010 20:57:36 +0200, *Ivam* napisał(a):

    > Mam wielka prosbe do posiadaczy starego fazera. Chodzi o fotke laczenia
    > kolektora z tlumikiem. Tam jest mufka i chcialbym zobaczyc jak ona wyglada.

    Wieczorkiem pchnę Ci zdjęcie tego elementu.

    Sebastian S.
    FZS 600

  • 4. Data: 2010-09-05 18:49:37
    Od: "Ivam" <filipz@WYTNIJ_TO_PROSZE_poczta.fm>

    Użytkownik "Seba" <s...@g...pl> napisał w wiadomości grup
    > Wieczorkiem pchnę Ci zdjęcie tego elementu.

    Przypominam sie tylko;)

    Koczis mi podeslal fotke z akcesoryjnym tlumikiem i tam wyglada kompletnie
    inaczej niz u mnie. Ty masz seryjny?

    --
    pzdr:
    Ivam

  • 5. Data: 2010-09-05 18:51:54
    Od: "Ivam" <filipz@WYTNIJ_TO_PROSZE_poczta.fm>

    Użytkownik "Koczis" <x...@p...onet.pl> napisał w wiadomości grup
    > Przeslane, choc slabo widac, ale to jedyne jakie mi zostaly po Fazerku :)

    Thx, widac co potrzeba. Wyszloby na to, ze mam albo inna mufke albo jest zle
    zalozona. Poczekam na foto od Seby i potem bede kombinowal.

    --
    pzdr:
    Ivam

  • 6. Data: 2010-09-05 18:55:12
    Od: Seba <s...@g...pl>

    Dnia Sun, 5 Sep 2010 20:49:37 +0200, Ivam napisał(a):

    > Ty masz seryjny?

    Tak.
    Reszta tak jak na PW ;)

    --