eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyNabicie klimy, cenaRe: Nabicie klimy, cena
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.chmurka.net!.POSTED.host214.hbrp.p
    l!not-for-mail
    From: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Nabicie klimy, cena
    Date: Wed, 05 Jul 2023 10:01:45 +0200
    Organization: news.chmurka.net
    Message-ID: <o...@l...harvard.local>
    References: <u7mnm5$2icof$1@dont-email.me> <o...@l...harvard.local>
    <u7oecu$2r6gs$1@dont-email.me> <g...@m...org>
    <u7ucun$3mjdi$1@dont-email.me> <o...@l...harvard.local>
    <u80ii7$es0$1$Janusz@news.chmurka.net>
    <o...@l...harvard.local>
    <u8168s$q52$1$Janusz@news.chmurka.net>
    <o...@l...harvard.local>
    <1jfb1udsh9ify$.w5disp7n468s.dlg@40tude.net>
    <o...@l...harvard.local>
    <u81gps$1ef$1$Janusz@news.chmurka.net>
    <o...@l...harvard.local>
    <u824v1$gt7$1$Janusz@news.chmurka.net>
    <o...@l...harvard.local>
    <u837g7$6oc$1$Janusz@news.chmurka.net>
    NNTP-Posting-Host: host214.hbrp.pl
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed; delsp=yes
    Content-Transfer-Encoding: Quoted-Printable
    Injection-Info: news.chmurka.net; posting-account="gorbi";
    posting-host="host214.hbrp.pl:212.75.105.114"; logging-data="7060";
    mail-complaints-to="abuse-news.(at).chmurka.net"
    User-Agent: Opera Mail/1.0 (Win32)
    Cancel-Lock: sha1:1BZy073cgNALO+Fj4KuUTRcqOPE=
    sha256:eo8uqP+dPR2lF0B+z3MDyCqqG/xZ/7XMzaAYDpDnfb4=
    sha1:eHUiULFJ3uk2WGXvNIwf7vrJdb0=
    sha256:qlqY+6EQwgw9EXUPMpbdAV/iyCHfw0tlHBBCPmR6aXc=
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2714897
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu .07.2023 o 09:54 Janusz <j...@o...pl> pisze:

    > W dniu 5.07.2023 o 06:58, Tomasz Gorbaczuk pisze:
    >> W dniu .07.2023 o 00:05 Janusz <j...@o...pl> pisze:
    >>
    >>> W dniu 4.07.2023 o 20:38, Tomasz Gorbaczuk pisze:
    >>>> W dniu .07.2023 o 18:21 Janusz <j...@o...pl> pisze:
    >>>>
    >>>>> Nie, to nie nadmiar tylko klima nie wyrabiała w tamtym klimacie i
    >>>>> tak jak wyżej pisałem zamraża wtedy parownik.
    >>>> Taa, to samo auto w kolejnych latach dawało radę w wyższych temp.
    >>> No i miałeś te same warunki? te same obciążenie? Wątpię, wystarczy
    >>> większa wilgotność i skraplacz już odda więcej ciepła a ty tego nie
    >>> masz szans wyczuć.
    >> Tyle, że zawsze mi się to przytrafiało w aucie nowym, w pierwszym roku
    >> jak tam nim pojechałem.
    >>
    >>>> Kupiłem drugie i pierwszy i drugi rok w Hiszpanii 2 x na autostradzie
    >>>> brak klimy, 3 rok - do dzisiaj działa bez problemu.
    >>> I co to za argument? do czego ma on służyć?
    >> Piszę o tym, że jak jest za dużo czynnika w nowym aucie to przy dużej
    >> wilgotności, długiej pracy klimatyzacji i wysokiej temp. zew dochodzi
    >> do oblodzenia parownika, potwierdza to moja wieloletnia praktyka i
    >> innych kierowców. Ty znowu dyskutujesz z faktami, podawałem już linka
    >> dla J.F - tutaj masz o czym piszę:
    >>
    >> https://www.iparts.pl/artykuly/klimatyzacja-w-twoim-
    aucie-nagle-po-przejechaniu-kilkudziesieciu-kilometr
    ow-przestaje-dzialac-zobacz-co-moze-byc-przyczyna,48
    6.html
    >> "Co może powodować zamarzanie parownika klimatyzacji?
    >> Dużym problemem z zamarzającym regularnie parownikiem jest to, iż
    >> zjawisko to może być wywołane przez co najmniej kilka różnych
    >> czynników. Z dużą dozą prawdopodobieństwa można jednak założyć, iż winę
    >> za wszystko ponosi:
    >> zbyt duża ilość czynnika chłodniczego w układzie klimatyzacji -
    >> zwykle oznacza to, że proces napełniania układu chłodziwem został
    >> przeprowadzony nieprawidłowo czy wręcz niedbale;
    >> zawilgocenie czynnika chłodniczego - duża procentowa zawartość
    >> wody w chłodziwie;
    >> zatkane przewody obiegu,
    >> zbyt niskie ciśnienie gazu"
    >>
    > 1 i 4 punkt sie wykluczaja nawzajem. O reszcie nie bede dyskutował,
    > jakoś mało mi się chce wierzyć w to że producent przeładowywuje ilość
    > czynnika, tym bardziej te nowe które są cholernie drogie jak np 1234 -
    > syf.
    > Nadmiar czynnika powoduje że sprężarka ma mniejszy zakres sprężania co
    > zmniejsza jej wydajność.


    Nic się nie wyklucza, miedzy tymi punktami jest "OR".


    TG

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: