eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyNabicie klimy, cenaRe: Nabicie klimy, cena
  • Data: 2023-07-05 10:01:45
    Temat: Re: Nabicie klimy, cena
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu .07.2023 o 09:54 Janusz <j...@o...pl> pisze:

    > W dniu 5.07.2023 o 06:58, Tomasz Gorbaczuk pisze:
    >> W dniu .07.2023 o 00:05 Janusz <j...@o...pl> pisze:
    >>
    >>> W dniu 4.07.2023 o 20:38, Tomasz Gorbaczuk pisze:
    >>>> W dniu .07.2023 o 18:21 Janusz <j...@o...pl> pisze:
    >>>>
    >>>>> Nie, to nie nadmiar tylko klima nie wyrabiała w tamtym klimacie i
    >>>>> tak jak wyżej pisałem zamraża wtedy parownik.
    >>>> Taa, to samo auto w kolejnych latach dawało radę w wyższych temp.
    >>> No i miałeś te same warunki? te same obciążenie? Wątpię, wystarczy
    >>> większa wilgotność i skraplacz już odda więcej ciepła a ty tego nie
    >>> masz szans wyczuć.
    >> Tyle, że zawsze mi się to przytrafiało w aucie nowym, w pierwszym roku
    >> jak tam nim pojechałem.
    >>
    >>>> Kupiłem drugie i pierwszy i drugi rok w Hiszpanii 2 x na autostradzie
    >>>> brak klimy, 3 rok - do dzisiaj działa bez problemu.
    >>> I co to za argument? do czego ma on służyć?
    >> Piszę o tym, że jak jest za dużo czynnika w nowym aucie to przy dużej
    >> wilgotności, długiej pracy klimatyzacji i wysokiej temp. zew dochodzi
    >> do oblodzenia parownika, potwierdza to moja wieloletnia praktyka i
    >> innych kierowców. Ty znowu dyskutujesz z faktami, podawałem już linka
    >> dla J.F - tutaj masz o czym piszę:
    >>
    >> https://www.iparts.pl/artykuly/klimatyzacja-w-twoim-
    aucie-nagle-po-przejechaniu-kilkudziesieciu-kilometr
    ow-przestaje-dzialac-zobacz-co-moze-byc-przyczyna,48
    6.html
    >> "Co może powodować zamarzanie parownika klimatyzacji?
    >> Dużym problemem z zamarzającym regularnie parownikiem jest to, iż
    >> zjawisko to może być wywołane przez co najmniej kilka różnych
    >> czynników. Z dużą dozą prawdopodobieństwa można jednak założyć, iż winę
    >> za wszystko ponosi:
    >> zbyt duża ilość czynnika chłodniczego w układzie klimatyzacji -
    >> zwykle oznacza to, że proces napełniania układu chłodziwem został
    >> przeprowadzony nieprawidłowo czy wręcz niedbale;
    >> zawilgocenie czynnika chłodniczego - duża procentowa zawartość
    >> wody w chłodziwie;
    >> zatkane przewody obiegu,
    >> zbyt niskie ciśnienie gazu"
    >>
    > 1 i 4 punkt sie wykluczaja nawzajem. O reszcie nie bede dyskutował,
    > jakoś mało mi się chce wierzyć w to że producent przeładowywuje ilość
    > czynnika, tym bardziej te nowe które są cholernie drogie jak np 1234 -
    > syf.
    > Nadmiar czynnika powoduje że sprężarka ma mniejszy zakres sprężania co
    > zmniejsza jej wydajność.


    Nic się nie wyklucza, miedzy tymi punktami jest "OR".


    TG

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: