  • 141. Data: 2019-11-23 08:49:42
    Temat: Re: Na "zach. Przejście dla pieszych jest NA JEZDNI.
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 23.11.2019 o 08:12, FreyKol pisze:

    > To ja mam ci udowadniać, że nie wiesz co napisałeś ?
    >
    > To co wyciąłeś jest dowodem.

    Ponieważ widzę, że czytanie całosci i ze zrozumieniem przekracza twoje
    możliwości, to zacytuję powoli, bo wiem że wolno czytasz:

    "Pisałeś, że wynika z rozporządzenia. Tymczasem rozporządzenie określa
    to inaczej. Oczywiście ustawa ma pierwszeństwo... chyba że daje prawo do
    określenia ministrowi. Wtedy rozporządzenie jest aktem szczególnym, ale
    to już się śliskie robi. W każdym razie jak widzisz, wcale tak oczywiste
    to nie jest, skoro taki ekspert jak ty też się pomylił co do źródła:P "

    --
    Shrek

  • 142. Data: 2019-11-23 09:12:00
    Temat: Re: Na "zachodzie". Wtargnięcie.
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2019-11-21 o 09:14, FreyKol pisze:
    > Użytkownik "Uzytkownik" <a...@s...pl> napisał w wiadomości

    > Definicję i odległości podaje policjant,
    > a bardziej dociekliwi dowiedzą się w Sądzie.

    Ani policjant, ani sąd nie może podać definicji, bo jej nikt nie
    określił. Urzędnicy muszą się kierować literą prawa i nie mogą sobie
    wymyślać. Ty natomiast wymyślasz.

    Proponuję abyś zapoznał się z obowiązującym prawem i przestał fantazjować.

    Z resztą prawodawca już zajął się tą sprawą i ma wprowadzić wyraźny
    zapis, zrozumiały dla tępych kierowców. Tych, którzy cały czas powołują
    się na zapis o niewchodzeniu pieszego bezpośrednio przed jadący pojazd,
    aby nie wywiązywać się z obowiązku ustąpienia pierwszeństwa pieszemu na
    przejściu.

  • 143. Data: 2019-11-23 11:00:32
    Od: "FreyKol" <o...@s...pl>

> [...]
    > już się śliskie robi. W każdym razie jak widzisz, wcale tak oczywiste to
    > nie jest, skoro taki ekspert jak ty też się pomylił co do źródła:P "

    Nie komentowałem/nie odpowiadałem na post który zacytowałeś wyżej.
    Gdybyś nie wyciął tekstu to wszystko by było oczywiste.

    Ja komentowałem twój post z dn.
    23 listopada 2019 07:33 o treści jak niżej :

    Początek cytatu:
    "W dniu 22.11.2019 o 23:47, r...@k...pl pisze:

    > Nie widzę żadnej sprzeczności.

    W rozporządzeniu wprost pisze, że rampy są składikiem przejścia, a są
    one na chodniku. Co więcej pas zieleni i wysepka według rozporządzenia
    są częścią przejścia."
    Koniec cytatu.

  • 144. Data: 2019-11-23 11:52:47
    Temat: Re: Na "zachodzie" jest inaczej niż się kituje na tej grupie ;)
    Od: j...@i...pl

    On Thu, 21 Nov 2019 06:16:22 +0100, Shrek <...@w...pl> wrote:

    >https://www.google.com/maps/@52.5065805,13.4178285,
    3a,16.1y,40.21h,90.24t/data=!3m7!1e1!3m5!1s_M9ZuuyD-
    6iCwpnBC00Xuw!2e0!6s%2F%2Fgeo0.ggpht.com%2Fcbk%3Fpan
    oid%3D_M9ZuuyD-6iCwpnBC00Xuw%26output%3Dthumbnail%26
    cb_client%3Dsearch.revgeo_and_fetch.gps%26thumb%3D2%
    26w%3D96%26h%3D64%26yaw%3D16.614458%26pitch%3D0%26th
    umbfov%3D100!7i13312!
    8i6656

    No i? Strefa 30 jakoś magicznie powoduje, ze można parkować w obebie
    skrzyżowania? I zobacz jeszcze gdzie ta strefa jest, bo na 100% nie na
    tej ulicy https://goo.gl/maps/A27DRTM9R4bt17tr8, tylko tych od niej
    odchodzących.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280
    Ford Focus MK2 1.6 TDCi 109KM `06

  • 145. Data: 2019-11-23 11:55:29
    Od: j...@i...pl

    On Thu, 21 Nov 2019 17:13:38 +0100, Shrek <...@w...pl> wrote:

    >Normalnie - łażą gdzie chcą, tym bardziej, że większość miast to strefa 30.

    Tak, a po ulicach jeżdżą same elektryki.

  • 146. Data: 2019-11-23 11:57:01
    Od: j...@i...pl

    On Sat, 23 Nov 2019 09:12:00 +0100, Uzytkownik <a...@s...pl>
    wrote:

    >Proponuję abyś zapoznał się z obowiązującym prawem i przestał fantazjować.

    Prawo jest pełnie określeń typu "niezwłocznie", "bezpośrednio przed"
    itp. A co to oznacza to Ci przedpiszca napisał.

  • 147. Data: 2019-11-23 12:39:06
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 23.11.2019 o 11:52, j...@i...pl pisze:

> [...]
    mbfov%3D100!7i13312!
    > 8i6656
    >

    > No i? Strefa 30 jakoś magicznie powoduje, ze można parkować w obebie

    Odniosłem się do "samochodozy na full"

    --
    Shrek

  • 148. Data: 2019-11-23 12:41:01
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 23.11.2019 o 11:55, j...@i...pl pisze:

    > Tak, a po ulicach jeżdżą same elektryki.

    Przekonałeś mnie - z powodu braku przejść dla pieszych w Berlinie ludzie
    nie wychodzą z domów. Dlatego tak długo nie było zdjęć w goglu -
    zbierali statystów:P

    --
    Shrek

  • 149. Data: 2019-11-23 12:42:57
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 23.11.2019 o 11:00, FreyKol pisze:

    > Nie komentowałem/nie odpowiadałem na post który zacytowałeś wyżej.

    To grzecznie się zapytam po chuj wcianasz się w środku dyskusji z
    pominięciem (trudne słowo) kontekstu?

    --
    Shrek

  • 150. Data: 2019-11-23 14:14:56
    Temat: Re: Na "zach.
    Od: "FreyKol" <o...@s...pl>

    > To grzecznie się zapytam po chuj wcianasz się w środku dyskusji z
    > pominięciem (trudne słowo) kontekstu?
    >
    > --
    > Shrek

    Żadnego kontekstu nie pomijałem.
    Skomentowałem to co zamieściłeś w swoim w poście.