  • 1. Data: 2019-11-15 11:02:57
    Temat: Cios w jadących na ręcznym
    Od: collie <c...@v...pl>

    Magazyny ,,CKM", ,,Playboy", ,,Cosmopolitan" zostaną zamknięte
    z końcem tego roku. Pracę straci ok. 70 proc. osób zatrudnionych
    w wydającej je firmie Marquard Media Polska, w większości kobiet.

  • 2. Data: 2019-11-15 11:36:49
    Temat: Re: Cios w jadących na ręcznym
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "collie" napisał w wiadomości grup
    a.pl...
    >Magazyny ,,CKM", ,,Playboy", ,,Cosmopolitan" zostaną zamknięte
    >z końcem tego roku. Pracę straci ok. 70 proc. osób zatrudnionych
    >w wydającej je firmie Marquard Media Polska, w większości kobiet.

    I gdzie sie beda producenci samochodow reklamowac ?
    a gdzie piekne kobiety rozbierac ? :-)

    Wypowiadal sie Raczek - czas papieru sie skonczyl, przynajmniej w tej
    branzy ... choc codzienne gazety tez juz od dawna nie kupowalem.
    "Kiedys w redakcji pracowalo 30 osob, dzis 3-4 ... i redaguja 3
    czasopisma" ...

    To ktora bedzie ostatnia w polskim Playboyu ?

    A na swiecie jeszcze bedzie wychodzic, czy tez juz zamykaja ?

    J.

  • 3. Data: 2019-11-15 13:36:13
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 15.11.2019 o 11:36, J.F. pisze:

    > I gdzie sie beda producenci samochodow reklamowac ?
    > a gdzie piekne kobiety rozbierac ? :-)

    Jak się za redagowanie pism dla mężczyzn biorą kobiety
    (albo geje), to tak się kończą rozbieranki cycanki.

  • 4. Data: 2019-11-15 15:09:22
    Od: Miroo <b...@b...brak.i.juz>

    W dniu 2019-11-15 o 11:36, J.F. pisze:
    > "Kiedys w redakcji pracowalo 30 osob, dzis 3-4 ... i redaguja 3
    > czasopisma" ...

    To nie dziwi. Więcej pracy tam jest dla grafików, bo w tych pismach same
    reklamy lub materiały sponsorowane z niewielką ilością tekstu.
    Historyjki obrazkowe...

    Pozdrawiam

  • 5. Data: 2019-11-15 18:42:14
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 15.11.2019 o 15:09, Miroo pisze:

    > To nie dziwi. Więcej pracy tam jest dla grafików, bo w tych pismach same
    > reklamy lub materiały sponsorowane z niewielką ilością tekstu.
    > Historyjki obrazkowe...
    >
    > Pozdrawiam
    parę dni temu, na strychu znalazłem czasopismo "Pan". Prawie dorosły syn
    się pyta co to? Mówię mu że to taki Palyboy z czasów komuny. A co to
    Playboy, pyta! Taki papierowy redtube. Aaaaa to od razu trzeba było tak
    mówić. Więc.... ja się dziwię że tak długo ciągnęli

    ToMasz

  • 6. Data: 2019-11-18 15:23:31
    Od: robot <a...@o...pl>

    W dniu 2019-11-15 o 18:42, ToMasz pisze:

> [...]
    papierowy redtube. Aaaaa to od razu trzeba było tak mówić. Więc.... ja się dziwię że

    Fajna reklama playboya była w filmie snickers. Tam taki jeden ślepy był i czytał
    playboya w brajlu.