  • 151. Data: 2019-11-23 15:12:11
    Temat: Re: Na "zach.
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 23.11.2019 o 14:14, FreyKol pisze:

    > Żadnego kontekstu nie pomijałem.
    > Skomentowałem to co zamieściłeś w swoim w poście.

    Sam dałeś dowód na to, że nie rozumiesz o czym piszesz. Przeczytaj
    jeszcze raz te dwa zdania, co napisałeś i spróbuj zrozumieć.

    --
    Shrek

  • 152. Data: 2019-11-23 16:34:20
    Od: RadoslawF <u...@d...invalid>

    W dniu 2019-11-23 o 15:12, Shrek pisze:

    > Sam dałeś dowód na to, że nie rozumiesz o czym piszesz. Przeczytaj
    > jeszcze raz te dwa zdania, co napisałeś i spróbuj zrozumieć.

    Pierdolisz głupoty, przypisujesz rozmówcy teksty których nie napisał,
    ogarnij się bo kolejny raz wychodzisz na idiotę.

    Pozdrawiam

  • 153. Data: 2019-11-23 16:43:35
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 23.11.2019 o 16:34, RadoslawF pisze:

    > Pierdolisz głupoty, przypisujesz rozmówcy teksty których nie napisał,
    > ogarnij się bo kolejny raz wychodzisz na idiotę.

    Sorry - przeczytaj jeszcze raz - wyjaśnia mi to, że ustawa jest wyższa
    niż rozporządzenie, podczas gdy ja pisałem to samo... jeden post powyżsj
    miejsca gdzie włączył się do dyskusji.

    --
    Shrek

  • 154. Data: 2019-11-23 17:09:29
    Od: "FreyKol" <o...@s...pl>

    > Sorry - przeczytaj jeszcze raz - wyjaśnia mi to, że ustawa jest wyższa
    > niż rozporządzenie, podczas gdy ja pisałem to samo... jeden post powyżsj
> [...]

    Ale nie zacytowałeś tego twojego teksu w twoim poście,
    który ja komentowałem i to mnie zmyliło.

    Było za dużo wycięte i twoja myśl uległa zniekształceniu.

  • 155. Data: 2019-11-24 19:30:01
    Temat: Re: Na "zachodzie". Wtargnięcie.
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2019-11-23 o 11:57, j...@i...pl pisze:
    > Prawo jest pełnie określeń typu "niezwłocznie", "bezpośrednio przed"
    > itp. A co to oznacza to Ci przedpiszca napisał.

    Wskaż konkretne zapisy, pełne takich sformułowań.

    Przedpiśca póki co nic nie napisał co one oznaczają, ale tylko i
    wyłącznie powołuje się na rzekome tłumaczenia policji oraz sądów, które
    jak "mówią" fakty są wręcz całkiem odmienne.

    Statystyki Komendy Głównej Policji jednak wskazują, że głównymi
    przyczynami potrąceń pieszych jest nieustąpienie pierwszeństwa pieszemu
    na przejściach dla pieszych z winy kierowcy.

    http://statystyka.policja.pl/download/20/308515/Wypa
    dki2018.pdf

    Dla przykładu w 2018r. liczba wypadków z winy kierowcy z powodu
    nieustąpienia pierwszeństwa pieszemu na przejściu wyniosła 3072

    Natomiast z winy pieszego z powodu nieostrożnego wejścia na jezdnię
    przed jadący pojazd wyniosła 1031

    Przy czym te 1031 wypadków z winy pieszego dotyczy pieszych na przejściu
    jak i poza przejściem.

    Jak więc widzisz liczba wypadków z winy kierowcy, który nie ustąpił
    pieszemu pierwszeństwa na przejściu jest 3 krotnie wyższa od liczby
    wypadków z winy pieszego, który wszedł przed jadący pojazd.

    http://statystyka.policja.pl/st/ruch-drogowy/76562,W
    ypadki-drogowe-raporty-roczne.html

    Zanim kolejny raz zaczniecie wymyślać nowe, własne Prawo o Ruchu
    Drogowym, radzę zapoznać się z dotychczasowymi statystykami i zastanowić
    się nad przyczynami.

  • 156. Data: 2019-11-25 18:40:59
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Sat, 23 Nov 2019 07:33:26 +0100, w
    <5dd8d2b5$0$17361$65785112@news.neostrada.pl>, Shrek <...@w...pl> napisał(-a):

    > W rozporządzeniu wprost pisze, że rampy są składikiem przejścia, a są
    > one na chodniku. Co więcej pas zieleni i wysepka według rozporządzenia
    > są częścią przejścia.

    A wklej w/w całość.

  • 157. Data: 2019-11-25 19:07:24
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 25.11.2019 o 18:40, r...@k...pl pisze:

    > A wklej w/w całość.

    Przecież zacytowałem cały akapit. Mam ci całe rozporządzenie wkleić?

    --
    Shrek

  • 158. Data: 2019-11-25 23:04:01
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Mon, 25 Nov 2019 19:07:24 +0100, w <5ddc185c$0$507$65785112@news.neostrada.pl>,
    Shrek <...@w...pl> napisał(-a):

    > Przecież zacytowałem cały akapit. Mam ci całe rozporządzenie wkleić?

    Przegapiłem posta, teraz doczytałem.
    Wygląda to raczej na typową niechlujność prawodawcy.
    Zapewne miało być "połączenie przejść dla pieszych znajdujące się na wyspie...
    itd".
    Nie wiem co to jest pas dzielący i nie chce mi się teraz sprawdzać.

    PS. Swego czasu we Wrocławiu przejścia przechodziły przez wyspy.
    Później te pasy na wyspie zmazywano...

  • 159. Data: 2019-11-25 23:58:06
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 25.11.2019 o 23:04, r...@k...pl pisze:

    > Wygląda to raczej na typową niechlujność prawodawcy.

    NIe mówię, że nie. Natomiast faktem jest, że roporządzenie mówi raczej o
    tym, że przejście wylewa się poza jednie.

    --
    Shrek

  • 160. Data: 2019-11-27 00:05:48
    Temat: Re: Na "za. Rowerzysta.
    Od: j...@i...pl

    On Thu, 21 Nov 2019 02:29:56 +0100, "FreyKol" <o...@s...pl>
    wrote:

    >Rowerzystę też obowiązują znaki drogowe pierwszeństwa.
    >Jeżeli ich nie ma to
    >rowerzysta ma pierwszeństwo wjazdu na przejazd tylko wtedy,
    >gdy pojazd samochodowy nadjeżdża z jego lewej strony (zasada prawej
    >strony).
    >Jeżeli rowerzysta dojeżdża do przejazdu to ma obowiązek udzielić
    >pierwszeństwa pojazdom nadjeżdżającym z jego prawej strony.

    Napisz to na dowolnej grupie czy forum rowr=erowym. Już tam Ciebie
    odpowiednio naprostują.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280
    Ford Focus MK2 1.6 TDCi 109KM `06