  • Data: 2012-03-22 14:12:34
    Temat: Re: Na ile wycenic wrak Daewoo Nexia
    Od: "Ergie" <e...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Użytkownik "huri_khan" napisał w wiadomości grup
    net...

    > Napisał że silnik pali.

    Ups! mój błąd w takim razie można wymontować co się da z wyposażenia silnika
    a resztę na złom. Niestety nie można legalnie zezłomować auta bez silnika.
    Można czekać aż znajdzie się ktoś z uszkodzonym silnikiem i będzie mu się
    chciało bawić w zamianę ale IMO w tak starym aucie to bez sensu. Ja bym
    poprosił kogoś o wystawienie na allegro od 300zł. może ktoś kupi, ale IMO
    marne szanse

    Pozdrawiam
    Ergie