  • 1. Data: 2012-03-22 12:49:21
    Temat: Na ile wycenic wrak Daewoo Nexia
    Od: <j...@g...pl>

    Witam!

    Nie moglem znalezc zadnych porownan na Allegro. Nie moge tez za bardzo
    wystawic na licytacje, bo jestem za granica, a wrak w Polsce. Wiele to warte
    nie bedzie, wiec chce sie poprostu pozbyc, ale za nie za frajer.

    Ile zaproponowac za wrak Daewoo Nexia 1.5 DOHC, 1996r, 280kkm, gaz 'na
    srubke' (50kkm). Uszkodzony w kolizji przedni rog samochodu - maska,
    blotnik, zderzak, swiatla w tym rogu, chlodnica, sprzeglo (cokolwiek to
    jest, nie dziala), kolo, przednie zawieszenie. Moze byc tam sporo uszkodzen,
    naprawiac sie nie oplaca. Silnik sie uruchamia. Opony legalne, ale mocno
    zuzyte. Brak jakiegokolwiek wyposazenia, auto mocno skorodowane - wyglad
    fatalny. Technicznie dobrze utrzymane.

    Dziekuje,

    --
    Jan-xx

  • 2. Data: 2012-03-22 13:16:01
    Temat: Re: Na ile wycenic wrak Daewoo Nexia
    Od: "M1SLQ" <m...@m...o2.pl>

    > Technicznie dobrze utrzymane.

    Tzn?

  • 3. Data: 2012-03-22 13:28:58
    Od: "jerzy.n" <d...@p...fm>

    Uzytkownik "M1SLQ" <m...@m...o2.pl> napisal w wiadomosci

    > Tzn?
    Przeciez pisze "...Moze byc tam sporo uszkodzen,

  • 4. Data: 2012-03-22 13:40:58
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    > Użytkownik napisał w wiadomości grup

    [ciach]

    > Ile zaproponowac za wrak

    [ciach]

    300zł jako złom
    Skoro silnik nie pali, blacha pordzewiała i nawet oponki zużyte to co chcesz
    z tego auta wyciągnąć? IMO jest to warte tyle co złom. Poszukaj firmy w
    swojej okolicy która to weźmie własnym transportem i da ci papiery że
    zezłomowali abyś mógł wyrejestrować i nie płacić OC. U nas biorą dopłacają
    jeszcze ok 300zł od sztuki.

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 5. Data: 2012-03-22 13:45:09
    Od: <j...@g...pl>

    > Tzn?

    To znaczy, ze to, co mialo byc w tym aucie wymieniane, naprawiane, bylo
    robione na czas. Elementy, ktore nie ulegly uszkodzeniu w kolizji sa w
    porzadku z wyjatkiem blacharki.

    --
    Jan-xx

  • 6. Data: 2012-03-22 13:45:22
    Od: huri_khan <s...@s...pl>

    Dnia Thu, 22 Mar 2012 13:40:58 +0100, Ergie napisał(a):

> [...]
    >
    > 300zł jako złom
    > Skoro silnik nie pali, blacha pordzewiała i nawet oponki zużyte to co chcesz

    Napisał że silnik pali.

    --
    [Pozdrawiam] [huri-khan][GG 177094]
    [SY] [Cruze 1,8 LT]

  • 7. Data: 2012-03-22 13:48:21
    Od: <j...@g...pl>

    Silnik dobrze utrzymany, rowno pracuje, nie bierze oleju. Nie ma wyciekow
    oleju. Skrzynia biegow tez w porzadku - chyba, ze sie uszkodznila w kolizji.
    Tego nie wiem.

    --
    Jan-xx

  • 8. Data: 2012-03-22 14:07:46
    Od: to <t...@i...pl>

    begin jan-xx

> [...]
    > legalne, ale mocno zuzyte. Brak jakiegokolwiek wyposazenia, auto mocno
    > skorodowane - wyglad fatalny. Technicznie dobrze utrzymane.

    Zadzwoń do dowolnego skupu złomu i zapytaj.

  • 9. Data: 2012-03-22 14:09:15
    Od: to <t...@i...pl>

    begin huri_khan

    > Napisał że silnik pali.

    Ale to wiele nie zmienia, bo stary silnik z Nexii i to po wypadku jest
    wart praktycznie nic, nie wiadomo, czy wypadek nie spowodował jakichś
    uszkodzeń. Opony na śmietnik, blacharka przerdzewiała, więc co w tym
    aucie przedstawia jakąkolwiek wartość? Wyłącznie surowce wtórne, czyli
    cena złomu.

  • 10. Data: 2012-03-22 14:12:34
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    > Użytkownik "huri_khan" napisał w wiadomości grup
    net...

    > Napisał że silnik pali.

    Ups! mój błąd w takim razie można wymontować co się da z wyposażenia silnika
    a resztę na złom. Niestety nie można legalnie zezłomować auta bez silnika.
    Można czekać aż znajdzie się ktoś z uszkodzonym silnikiem i będzie mu się
    chciało bawić w zamianę ale IMO w tak starym aucie to bez sensu. Ja bym
    poprosił kogoś o wystawienie na allegro od 300zł. może ktoś kupi, ale IMO
    marne szanse

    Pozdrawiam
    Ergie