  • From: "adam" <j...@o...maile.com>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Na Majke...
    Date: Sat, 6 Mar 2010 03:32:20 +0100

    Użytkownik "Norbert" napisał

    > Wbrew pozorom jest na odwrot :) Mojego dalekiego wujka leczyli znachorzy
    > wlasnie, mowilem zeby poszedl do urologa, ale jak juz poszedl (i nie zeby
    > czekal na wizyte, po prostu ponad rok sprawe bagatelizowal) to sie okazalo
    > ze ma przerzuty raka prostaty, a objawy byly dla mnie od poczatku
    > ewidentne (+obciazenie rodzinne silne) i moze dalo sie wtedy jeszcze
    > wyciac i go wyleczyc. Dzisiaj juz nie zyje. Zyjemy w takim swiecie, ze
    > moge sobie wywiesic tabliczke Profesor chinskiej sztuki leczenia, brac 300
    > zl za wizyty i NIKT mi nic nie zrobi. Tak wlasnie jest.

    Bo za takim znachorem stoi inny rodzaj "wsparcia" (zjawisko zapewne
    jednostkowe), generalnie jest łatwiejszy do uziemienia.
    Lekarze mają systemowo prościej - niebezpieczny medyk, który swoją złą
    praktyką rzuca cień na resztę kolegów po fachu (proporcjonalnie z pewnością
    liczniejszych niż czarne owce) jest w stanie łatwiej się wywinąć.

    I to jest druga strona medalu.

    adam