  • Data: 2010-03-06 02:32:22
    Temat: Re: Na Majke...
    Od: "adam" <j...@o...maile.com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Norbert" napisał

    > Nie no mam swojego lekarza rodzinnego i czasem do niego ide (choc jestem
    > okazem zdrowia), moze to bedzie smieszne, ale nawet profesor musi isc po
    > skierowanie do lekarza rodzinnego zeby byc przyjetym na wlasny oddzial,
    > serio :)

    Ja bardziej myślałem o takiej solidarności po fachu ; ) Kruk krukowi...
    ; )))
    Coś w podobie do np. policjantów.
    Kiedyś miałem jakieś zatrzymanie na drodze, drobne wykroczenie - niegroźny
    duperel, jechałem z wujkiem emerytem policjantem.
    Zanim drogówka zdążyła otworzyć usta wujek wypalił - "ty, no weź daj spokój,
    kolegę po fachu będziesz prześladować ? Spieszymy się !". Mi szczęka opadła
    bo już widziałem więcej punktów i wyższy mandat, a ci się zgadali jak starzy
    kumple mimo, że nigdy wcześniej się nie spotkali ; ))))

> [...]
    > zrzuca troche kg, palacze przestana palic, alkoholicy (to jest mega
    > problem) przestana pic, rodzice niech zaczna odpowiadac za swoje dzieci. Z
    > zajec na pediatrii pamietam masy zaniedbanych zdrowotnie dzieci,
    > przychodzily z bardzo roszczeniowymi rodzicami, podczas wywiadu okazywalo
    > sie ze objawy sa np od pol roku, ale nie szli od razu do lekarza
    > rodzinnego, bo mysleli ze przejdzie. Co z takimi zrobic? Jak dla mnie od
    > razu powinien sie nimi prokurator zajac, ale tak nie ma. To jeszcze oni
    > potem narzekaja. Wiec widzisz jak to wyglada z kazdej strony.

    Wierzę, że i tak jest - teraz mamy problem naświetlony z paru punktów
    widzenia.

    > Powiedzmy sobie szczerze, nasz narod jest slabo wyedukowany, zwlaszcza
    > starsi, inteligencje wybito podczas wojny, komuna zrobila potem swoje i
    > mamy co mamy. Licze na nowe pokolenia, choc co sie teraz dzieje ;)

    Przyjmując taki tok myslenia należałoby dojść do konkluzji, że w takim
    wypadku nie mamy szans.
    Bo jeśli mamy to co mamy to jaka nadzieja w nowych pokoleniach ? Kto ich
    wychowa ?

    adam