  • Data: 2010-03-07 00:28:17
    Temat: Re: Na Majke...
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sat, 06 Mar 2010 23:28:48 +0100, Maciek napisał(a):

    > Nie wiem. Jej uroda (lub brak) mi wisi ale to producent przechodzi sam
    > siebie, twierdząc że jest "młoda i piękna".

    Nie wiem, co mówi producent, bo filmu nie oglądam a i czytam o Majce
    głównie przy okazji tej grupy. Niemniej trudno mi uznać ją za dziewczynę
    brzydką. Owszem, nie ma urody idealnej, ale to już do obrzydzenia serwują
    inni, więc to moim zdaniem dobrze.

    > Zrobiłem małą ankietę w
    > pracy, bo chciałem wiedzieć, czy mam spaczony gust ale nie - innym też
    > się nie podoba.

    No ok, aczkolwiek powtórzę: trudno mi uznać Majkę/aktorkę za brzydką. Może
    nie jest piękna, ale nie jest na pewno brzydka.

> [...]
    > wspólnego z fotografią ale nie zdzierżyłem nawet jednego odcinka. Co
    > ciekawe ostatnio na onecie (chyba jakoś powiązanym z TVN) było, że ona
    > ma świetną figurę i co robi, że tak wygląda. Plus seria zdjęć - na
    > szczęście jeszcze nie w bikini... To już jest draństwo, bo zawsze trafią
    > się durne małolaty, które faktycznie będą chciały wyglądać jak ona i
    > popadną w anoreksję. Problem nie polega na urodzie lub raczej braku
    > urody aktorki ale na tym, co robi producent, żeby ten kit wciskać
    > publice, która wszystko łyka jak foka rybę. Prześledź wątek od początku

    Śledzę i mam pojęcie o co chodzi. Ale ja abstrachuję od bzdur serwowanych w
    serialu, ja mówię wyłącznie o urodzie dziewczyny. Pewnie bardziej nawet
    aktorki niż bohaterki serialu.

    > To zresztą pewnie jest zamierzony chwyt producenta - zatrudnię niezbyt
    > ładną, zacznę twierdzić, że jest inaczej a ludzie niech gadają - byle
    > tylko nie pomylili tytułu serialu. Kolejny etap, to zdalnie sterowane
    > skandale z udziałem aktorki, pokazywanie się z różnymi facetami a
    > najlepiej niech ją złapią, jak po pijanemu prowadzi samochód. Taka
    > branża i o tym ta dyskusja. I o tym, że masa ludzi w to wierzy - jak w
    > Big Brothera.

    To raczej nie Big Brother tylko Truman Show.

    "A cóż można polepszyć w tak doskonałym programie jak iTunes?"
    Alvy Singer