eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaNTG ale może...Re: NTG ale może...
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!news.chmurka.net!.POSTED.pi.v.chmurka.net!not-for-mail
    From: g...@s...invalid (Adam Wysocki)
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: NTG ale może...
    Date: Wed, 14 Jun 2017 12:58:43 +0000 (UTC)
    Organization: news.chmurka.net
    Message-ID: <ohrbu3$22b$2$gof@news.chmurka.net>
    References: <ohcvjh$cja$1@node2.news.atman.pl> <ohe4oc$p1$2$gof@news.chmurka.net>
    <ohen5i$rl$1@node2.news.atman.pl> <ohlp87$t48$3$gof@news.chmurka.net>
    <ohmf4p$77n$1@node2.news.atman.pl> <ohmjoj$7sq$1$gof@news.chmurka.net>
    <ohmkaj$c4v$1@node2.news.atman.pl> <ohobul$s7k$2$gof@news.chmurka.net>
    <ohq6cl$6f7$1@node1.news.atman.pl>
    NNTP-Posting-Host: pi.v.chmurka.net
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Injection-Date: Wed, 14 Jun 2017 12:58:43 +0000 (UTC)
    Injection-Info: news.chmurka.net; posting-account="gof";
    posting-host="pi.v.chmurka.net:172.24.44.20"; logging-data="2123";
    mail-complaints-to="abuse-news.(at).chmurka.net"
    User-Agent: tin/2.4.1-20161224 ("Daill") (UNIX) (Linux/4.4.50-v7+ (armv7l))
    Cancel-Lock: sha1:82lmqDJL5CzJoAoCveN760k3ybs=
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.elektronika:719186
    [ ukryj nagłówki ]

    sundayman <s...@p...onet.pl> wrote:

    > To są bardzo wyjątkowe przypadki - zasadniczo nie ma takiej potrzeby.

    No właśnie... specyfika rozwiązania. U nas jest update minimum 1-2x do
    roku (z powodu nowoodkrytych bugów lub zmiany przepisów i norm, które
    nasze urządzenia muszą spełniać, rzadziej z powodu dodawania nowych
    funkcjonalności), a maksimum 2-3x w tygodniu (bo partnerzy ciągle coś
    zmieniają).

    Z drugiej strony u jednego z partnerów mamy ~300 urządzeń, które chodzą od
    3 lat i nikt ich nie ruszał. Krytycznych bugów nie było, a nowych funkcji,
    które mamy w nowym sofcie, nie chcą - jak działa, to nie ruszać :)

    > Raczej zdarza się awaria jako taka - ale to jest w gestii mojego
    > klienta, który ma swoich pracowników.

    To też inaczej niż u nas - nasi klienci są nietechniczni, urządzenie ma
    stać i działać, a jak nie działa to za telefon do helpdesku :)

    Ale to też kwestia umowy. Jeśli sprzedajesz urządzenie i jest ono
    własnością klienta, to jeszcze pół biedy - niech sam sobie je aktualizuje
    (a czasem wręcz nie możesz legalnie mieć zdalnego dostępu, bo to przecież
    nie jest już Twoje urządzenie), ale jeśli urządzenie jest dzierżawione,
    ale cały czas jest Twoje i łączy się z Twoją infrastrukturą, to nie
    pozbawiałbym się zdalnego dostępu.

    --
    [ Email: a@b a=grp b=chmurka.net ]
    [ Web: http://www.chmurka.net/ ]

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: