  • Data: 2017-06-14 18:52:19
    Temat: Re: NTG ale może...
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Miałem tak w jednym projekcie. Działo się wszystko, co mogło pójść źle
    > albo się zepsuć. Aż bałem się pisać kod, żeby ręki nie złamać.

    Już to opowiadałem, ale powtórzę;

    Dawno dawno temu, w latach 90-tych instalowałem domofony w jednym z 10
    piętrowych bloków. Jak wiadomo, nie jest to kosmiczna technologia.
    Po rozprowadzeniu przewodów instalujemy "słuchaweczki".
    W jednym z mieszkań sobie stoję, przykręcam druciki w unifonie -
    właścicielka tak patrz patrzy i mówi ;

    - eee... nie będzie działać i tak.
    - no co pani ? Dlaczego ma nie działać ? Będzie działać jak złoto !

    Myślę sobie - jakim że to cudem, by miało nie działać ? Instalacja
    sprawdzona, do przykręcenia 5 kabelków na krzyż...

    - a bo to wie pan, u mnie nic nie chce działać...

    Myślę sobie - wariatka niegroźna...

    - Słowo harcerza - będzie działać. Pani się nie martwi :)

    No i co powiecie ?
    Po uruchomieniu całości oczywiście jedno mieszkanie nie działa.
    Zgadnijcie które ?

    Padnięta diodka w unifonie.
    No niestety - mam to sprawdzone na 100%, że są osobnicy tego typu.
    Zresztą, to nie jedyny przypadek taki. Miałem kiedyś szefa, który jak
    wchodził do studia, w którym mieliśmy sporo komputerów, urządzenia różne
    skomputeryzowane itp. - to z miejsca zaczynało coś szwankować.

    Ot, taki rodzaj biopola mają :)