  • Data: 2017-06-14 16:18:15
    Temat: Re: NTG ale może...
    Od: Cezar <c...@B...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    On 14/06/2017 13:51, Adam Wysocki wrote:

    > W sumie tak teraz patrzę, i ok. 128MB swapa użył.
    >
    > KiB Mem: 248272 total, 223200 used, 25072 free, 16468 buffers
    > KiB Swap: 730104 total, 124332 used, 605772 free. 64936 cached Mem
    >
    > Ale nie odczuwam tego w ogóle mimo, że jest tam apache, postfix, bind,
    > mysql, opendkim, 2x openvpn z 9 klientami (4 po tcp, 5 po udp), inn (on
    > najwięcej żre, ale też najintensywniej pracuje), vsftpd, socks proxy
    > (przez ssh -D) i różne inne drobiazgi...

    Przewaznie nie potrzebujesz ale przewaznie przychodzi taki moment ze
    będziesz. Ostatnio na Digitalocean OOM Killer zaczął mi zabijać procesy
    bo zabrakło 512MB ... ale tam nie uzywam Swapa

> [...]
    > HDD... teraz używam 16GB z HDD.
    >
    > Warte przemyślenia.
    >
    > A jak na Hertzner jest z (nie)obecnością IP w DNSBL? Na tym najbardziej mi
    > zależało, w sumie taki był pierwotny cel postawienia tego VPSa - serwer
    > SMTP dla własnej domeny, który nie będzie na dzień dobry wycinany. Potem
    > sytuacja trochę się zmieniła i przejął on rolę innego serwera, który
    > wcześniej stał na łączu klienckim na UPC. Swój "dom", czyli wszystkie
    > programy, z których korzystam tekstowo (klient poczty, newsów, ekg, itd.)
    > nadal mam lokalnie (teraz na Raspberry w pracy, wpiętym do wspomnianego

    Nie wiem jak inne ale moje IP są czyste. Obsluguję poczte dla
    kilkudziesięciu domen i nigdy nie miałem problemów.
    Do poczty uzywam serwerów dedykowanych, ktore moza tam mieć za 20-kilka
    euro/mc

    c.