  • Data: 2017-06-14 16:28:29
    Temat: Re: NTG ale może...
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki) szukaj wiadomości tego autora

    Cezar <c...@b...pl.invalid> wrote:

    > Przewaznie nie potrzebujesz ale przewaznie przychodzi taki moment ze
    > będziesz.

    Wiem... ja lub aplikacja.

    > Ostatnio na Digitalocean OOM Killer zaczął mi zabijać procesy bo
    > zabrakło 512MB ... ale tam nie uzywam Swapa

    W sumie dopóki swap jest szybki i jest go wystarczająco dużo, to nie ma
    dramatu, chociaż oczywiście swap jest (powinien być) tylko awaryjny.

    Moje doświadczenie z brakiem swapa jest takie, że jeśli nie ma mniej
    więcej >= 768MB RAMu, to zawsze prędzej czy później wejdzie OOM Killer.
    Chociaż oczywiście zależy co się robi, mówię "średnio", przy przeciętnym
    używaniu.

    20 euro w porównaniu do $4 to sporo :)

    --
    [ Email: a@b a=grp b=chmurka.net ]