  • Data: 2017-06-14 18:59:39
    Temat: Re: NTG ale może...
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Zastanów się czy ekonomicznie nie wyjdzie lepiej vps (nie mam pojęcia
    > jaka teraz jest różnica w cenie między neostradą a dsl-em ale jak byłem
    > w temacie to dsl kosztował >100zł).

    VPS to ja chcę i tak - bo nie mam zamiaru potem stawiać własnego serwera
    roboczego. No co mi ten problem ?

    Niestrada to jakieś 60 zł chyba, a DLS coś koło 100 (czekam na info od
    Orange, które mam za ścianą :).
    Czyli wychodzi w sumie niewielka różnica - a mając DSL mogę sobie potem
    bezproblemowo przejść na światłowód, gdyby dociągnęli (a ponoć jest taka
    szansa).

    Teraz mam słabe łącze, więc może w ramach poprawienia ogólnego by warto
    - jak mi podadzą cenę konkretną, to pomyślę. No i dlatego na razie
    czekam z decyzją.

    > Najtańszy VPS jaki znalazłem kosztuje ~15zł/m-c brutto (w OVH). 2GB RAM,
    > 10GB HDD, 1 core 2,4GHz CPU ale Tobie powinno wystarczyć.
    >
    > Mam w tej firmie dedyka i sobie chwalę.

    No i właśnie tak docelowo zrobię. Przy moim planowanym ruchu, to tam i
    pół rdzenia by wystarczyło :)