  • Data: 2017-06-14 21:02:14
    Temat: Re: NTG ale może...
    Od: el_es <e...@n...poczta.no-spam.onet.nospam.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 14-Jun-17 17:52, sundayman wrote:

    > Ot, taki rodzaj biopola mają :)

    o, to ja znam jednego takiego, co lutuje co popadnie, na metalowej ramce
    przymocowanej do blatu ze sklejki, (nie uziemionej), rozkreca rozne
    rzeczy, sklada z powrotem, jeszcze nigdy (odkad go znam) nic nie stracil
    na ESD... a kiedys mowil ze dotykal sie do fazy (fakt ze przez mase na
    triacu) i nic mu sie nie stalo. Choc w to ostatnie to mu nie wierze.

    Mowi, ze myslenie pozytywne pomaga (mniej sie czlowiek poci, mniej
    swedzi, mniej sie drapie, to i ESD nie ma) ale kto go tam wie ...

    (najbardziej to go wk.. jak cos zainstaluje a potem go wolaja bo nie
    dziala. a jak on jest na miejscu, to nie ma zadnego problemu...)

    -L.