    From: Artur Maśląg <f...@p...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: NIE, tak długo, jak obowiązują prawa fizyki.
    Date: Fri, 23 Jul 2010 16:24:06 +0200

    W dniu 2010-07-23 14:52, R2r pisze:

    > Na razie to tylko hipoteza ale IMHO bardzo prawdopodobna.

    Rozumiem - teraz już hipotezy służą manipulacji.

    > Jak ograniczysz wszystkim prędkość na takich drogach do 70 to niestety
    > będzie więcej takich.

    Tego nie wiesz, a nawet jeśli będzie dochodziło do wypadków, to będą
    w skutkach dużo mniej groźne.

    > I Twoim zdaniem cel zostanie osiągnięty.

    Celem ma być ograniczenie nie tylko samych wypadków, ale znaczące
    obniżenie skutków takowych. Jeżeli statystycznie będzie mniej
    ofiar itd. to owszem - cel zostanie osiągnięty. Fizyki i stystyki
    nie przeskoczysz, choćbyś w roli argumentów używał dowolnie
    dopasowanych wypadków, które by miały potwierdzać Twoje teorie
    - przykładem jest właśnie używanie cytowanego wypadku jako
    argumentu, że ograniczanie prędkości powoduje pogorszenie
    bezpieczeństwa, ponieważ ludzie usypiają za kółkiem.
    Po raz kolejny mogę tylko stwierdzić, ze to zwykła manipulacja,
    ale z całą pewnością teoria będzie miała sporo zwolenników.