    From: Gabriel 'wilk' <g...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: NIE, tak długo, jak obowiązują prawa fizyki.
    Date: Fri, 23 Jul 2010 16:07:32 +0200

    Artur Maśląg pisze:

    > ^^^^^^^^^^^^^^
    >
    > Czytaj podkreślone - mowa o rajdach, a nie cywilnej jeździe w otoczeniu
    > setek innych kierowców, gdzie wszyscy mają obowiązek przestrzegania
    > tych samych przepisów oraz mają prawo zakładać, że inni postępują
    > podobnie. Jazda z nadmierną prędkością (uznaniową, a co) powoduje
    > w większości wypadków narażanie na niebezpieczeństwo innych
    > użytkowników drogi. W rajdach ta okoliczność zasadniczo nie występuje.
    Masz zupelna racje, ale przyklad Otyli J. pokazuje ze przydzwonila w
    drzewo i zabila brata a mogla nie hamowac za wszelka cene tylko ominac
    drzewo bo dalej byly pola o ile sie nie myle.
    Auto by bylo pewnie do kasacji, pasazerowie poobijani ale by zyli.
    W 99% jest jakies wyjscie niz trzymanie hamulca w podlodze i brak
    myslenia - wiem, wiem adrenalina dziala ale mnie juz kilka razy
    uratowala zycie a nie przeszkodzila w mysleniu (przynajmniej 2x bymlem
    juz po drugiej stronie tunelu i widzialem swiatelko a jednak udalo sie
    wyjsc z opresji dzieki nie trzymaniu nogi na hamulcu do konca a
    nieszablonowemu zachowaniu - moze mam farta a moze tak powinienem
    zareagowac jak zareagowalem w danej sytuacji).
    pozdrawiam

    Oskar Wilde