eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochody[PRESS] Dzisiejszy wypadek pod Kutnem.Re: NIE, tak długo, jak obowiązują prawa fizyki.
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: Artur Maśląg <f...@p...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: NIE, tak długo, jak obowiązują prawa fizyki.
    Date: Fri, 23 Jul 2010 13:58:52 +0200
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 34
    Message-ID: <i2c0e5$hde$1@inews.gazeta.pl>
    References: <i2a80o$7bc$1@news.agh.edu.pl> <4...@n...onet.pl>
    <4c4948d3$0$19172$65785112@news.neostrada.pl> <i2br2v$ep0$1@news.onet.pl>
    <4c497bb9$0$19171$65785112@news.neostrada.pl> <i2bvmh$v1r$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: public-gprs66672.centertel.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1279886598 17838 91.94.133.124 (23 Jul 2010 12:03:18 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 23 Jul 2010 12:03:18 +0000 (UTC)
    X-User: futrzak1966
    In-Reply-To: <i2bvmh$v1r$1@news.onet.pl>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.1.10) Gecko/20100512
    Thunderbird/3.0.5
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2298942
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2010-07-23 13:50, Gabriel 'wilk' pisze:
    > Użytkownik R2r napisał:
    >> W dniu 2010-07-23 12:31, Gabriel 'wilk' pisze:
    >>
    >>>> Czyli nie prędkość ale jej gwałtowna zmiana...
    >>>
    >>> Tu masz przyklad z dzisiejszego poranka na poparcie Twojej tezy o
    >>> naglej/gwaltownej zmianie V :-(
    >>> http://www.tvn24.pl/0,1666244,0,1,tragiczny-powrot-z
    -wakacji,wiadomosc.html
    >>>
    >>
    >> No dokładnie. Nie prędkość, ale przyspieszenia zabiły.
    > Poszukajcie sobie wywiadu z Holkiem, ktory tlumaczyl co jest
    > najwazniejsze podczas rajdu jak auto wymyka sie z podkatroli kieowcy.
    ^^^^^^^^^^^^^^
    > Mowil o tym aby robic wszystko zeby nie trafic w pierwsza
    > przeszkode(slup, drzewo, murek, inne auto, row, itp) nawet kosztem
    > zwiekszenia predkosci (przeciagnac auto za przeszkode) i spowodowac
    > wytracenie predkosci na dlugim odcinku nawet kosztem dachowania i
    > zwiedzania pobocza itp. Stwierdzil, ze jak auto minie przeszkode i
    > zacznie dachowac to jest duza szansa na przezycie i male obrazenia w
    > stosunku do dzwona bezposrednio w sztywna przeszkode (prawie zawsze
    > oznacza to zgon lub ciezkie kalectwo nawet w autach z klatka). Zabija
    > przeciazenie i gwaltowna zmiana przyspieszenia/opoznienia :-(

    Czytaj podkreślone - mowa o rajdach, a nie cywilnej jeździe w otoczeniu
    setek innych kierowców, gdzie wszyscy mają obowiązek przestrzegania
    tych samych przepisów oraz mają prawo zakładać, że inni postępują
    podobnie. Jazda z nadmierną prędkością (uznaniową, a co) powoduje
    w większości wypadków narażanie na niebezpieczeństwo innych
    użytkowników drogi. W rajdach ta okoliczność zasadniczo nie występuje.



Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: