-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!3.eu.feeder.erj
e.net!feeder.erje.net!feeder2.ecngs.de!ecngs!feeder.ecngs.de!news.uzoreto.com!n
ews-out.netnews.com!news.alt.net!fdc2.netnews.com!peer01.ams1!peer.ams1.xlned.c
om!news.xlned.com!peer03.ams4!peer.am4.highwinds-media.com!news.highwinds-media
.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.neost
rada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
From: Myjk <m...@n...op.pl>
Subject: Re: Mowilem, ze nowoczesny diesel lepszy dla zdrowia niz hybrydy ;)
Newsgroups: pl.misc.samochody
User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset="utf-8"
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Sender: Myjk <>
Reply-To: m...@n...op.pl
Organization: MAD
References: <su3kkg$4j3$1$horizn@news.chmurka.net> <1jkh4okljsety$.dlg@myjk.org>
<su5a62$8n7$1$horizn@news.chmurka.net> <1stn7dr2syev4$.dlg@myjk.org>
<sudfk0$qq7$1$horizn@news.chmurka.net> <17hp5afrykmev$.dlg@myjk.org>
<620a9796$0$463$65785112@news.neostrada.pl>
Date: Mon, 14 Feb 2022 20:42:20 +0100
Message-ID: <4biltyv0et4r$.dlg@myjk.org>
Lines: 42
NNTP-Posting-Host: 95.49.67.124
X-Trace: 1644867739 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 461 95.49.67.124:62567
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
X-Received-Bytes: 2645
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2701491
[ ukryj nagłówki ]Mon, 14 Feb 2022 18:55:35 +0100, Marcin N
> Nie rozumiem.
No bo czytać ze zrozumieniem nie umisz. :P
> Masz samochód z zasięgiem bateryjnym około 50 km (strzelam).
Tyle to jest w lecie a nie jak trzeba kabinę grzać.
> Jedziesz w trasę 100 km.
> 1. Jakim cudem 70 km przejechałeś w trybie ładowania baterii?
Nie 70km tylko używałem trybu CHARGE przy prędkości >70/h czyli wtedy gdy
używanie tego trybu ma ręce i nogi, bo ICE napędza bezpośrednio koła i
jeszcze ma nadwyżkę mocy która ładuje baterie. Literalnie sprawność
kombajnu jest wyższa niż zwykłego spaliniaka, który w tej sytuacji marnuje
energię.
> 2. Po co w ogóle włacząć ten tryb? 50 km powinieneś przejechać na
> baterii, drugie 50 - na benzynie. Potem w domu znowu ładujesz baterię z
> gniazdka.
Jak wyżej, żęby osiagnąć wyższą sprawność, poza tym spowolnieniach jadę
sobie wtedy na prądzie.
> Po to wymyślono te samochody, żeby ładować je z gniazdka.
BEVy są od tego jeżdżenia na samym prądzie.
> Inny sposób jest pozbawiony sensu.
I tak widzę do usranej śmierci, skoro ładowanie odbywa się naddatkiem mocy
podbijającej sprawność ICE, i smrodzi się na trasie a nie ludziom w
zabudowaniach/korku, to nie jest pozbawione sensu. Tryb CHARGE, używany z
głową, jest bardzo pożyteczny. Trzeba tylko umieć i przede wszystkim chcieć
z niego NALEŻYCIE korzystać. Natomiast teza, że użytkownicy PHEV to nic
tylko w kółko w trybie CHARGE jeżdżą, jest absurdalna.
--
Pozdor
Myjk
Następne wpisy z tego wątku
- 14.02.22 20:51 Myjk
- 14.02.22 21:17 J.F
- 14.02.22 21:26 J.F
- 15.02.22 08:02 Mirek Ptak
- 15.02.22 08:42 Cavallino
- 15.02.22 08:45 Cavallino
- 15.02.22 08:48 Cavallino
- 15.02.22 09:54 K
- 15.02.22 11:10 J.F
- 15.02.22 12:34 Mirek Ptak
- 15.02.22 12:40 Mirek Ptak
- 15.02.22 12:46 Cavallino
- 15.02.22 12:47 Cavallino
- 15.02.22 13:02 Mirek Ptak
- 15.02.22 14:07 K
Najnowsze wątki z tej grupy
- Odśnieżanie samochodu
- PV teraz
- Czy chodzenie jest ekologiczne?
- skurwiałe miasto
- e-paper
- Ściemniacze na parkingach
- kilka pytań o klimę
- genialny pomysł
- diesel z otwartą komorą
- Spalił się spaliniak
- Jebany POPiS. Mamy się cieszyć że rząd Tuska naprawił spierdolone porozumienie z UE?
- W zyciu warto miec szczescie
- Elektryki
- PROGRAM DOPŁAT DO AUT ELEKTRYCZNYCH TO ABSURD. ZA ŚRODKI Z KPO KUPIMY NIEMIECKIE I CHIŃSKIE AUTA
- ceny OC
Najnowsze wątki
- 2025-02-17 Kraków => MS Dynamics 365BC/NAV Developer <=
- 2025-02-17 Chrzanów => Programista NodeJS <=
- 2025-02-17 Warszawa => Node.js / Fullstack Developer <=
- 2025-02-17 Białystok => System Architect (Java background) <=
- 2025-02-17 Białystok => Solution Architect (Java background) <=
- 2025-02-17 Gliwice => Team Lead / Tribe Lead FrontEnd <=
- 2025-02-17 Gdańsk => PHP Developer <=
- 2025-02-17 Warszawa => Senior ASP.NET Developer <=
- 2025-02-17 Gliwice => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2025-02-17 Mińsk Mazowiecki => Area Sales Manager OZE <=
- 2025-02-17 Odśnieżanie samochodu
- 2025-02-17 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2025-02-17 Dęblin => JavaScript / Node / Fullstack Developer <=
- 2025-02-17 Pompiarze...
- 2025-02-16 PV teraz