    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Date: Mon, 21 May 2012 23:29:49 +0200
    From: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>
    Subject: Re: Monitory va lub ips 120 hz

    On Mon, 21 May 2012, mt wrote:

    > Nie nie, okulary wg. producenta mają po 60 Hz na każde oko, a sprzęt to
    > okulary bezprzewodowe NVIDIA 3D Vision z nadajnikiem bezprzewodowym, karta to
    > kompatybilny GeForce a monitor to Acer GD235HZ i w tej konfiguracji pracuje
    > się dosyć komfortowo,

    No popatrz.
    Własnie patrzę na Acera GD245HQ ;)

    > jednak na próbę podpiąłem jakąś Iiyamę na matrycy TN
    > z wyświetlaniem 60 Hz i tu już jest dramat jeśli chodzi o migotanie.

    Mi chodzi o to, że z przeciętnym monitorem "nieokularowym" to wcale
    nie ma prawa działać, bez względu na migotanie.
    Z powodu buforowania.

    > Monitor (większy) ma być do stacji fotogrametrycznej i pracy ze zdjęciami
    > lotniczymi w trybie stereo.

    Nie rozumiemy się :)
    Pytałes o monitor MVA lub IPS na 120 Hz.
    Toto nie będzie *dobrze* działać z okularami, bo ma za duże
    czasy zanikania po zmianie tresci.
    No i czysto teoretycznie dywagowałem, komu by się cos takiego
    mogło przydać.

    > No tak się jeszcze do niedawna pracowało w fotogrametrii, jednak obecnie
    > zaczyna dominować zestaw z okularami ze względu na bądź co bądź większą
    > wygodę i swobodę przy stanowisku pracy.

    W zamian dostaje się komplet cech TNa :(

    pzdr, Gotfryd