  • Data: 2012-05-23 09:17:57
    Temat: Re: Monitory va lub ips 120 hz
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 23 May 2012, mt wrote:

    > Ale tam jest to, o czym już Ci wcześniej wspominałem, ten TV sprzętowo
    > obsługuje co najwyżej 100 Hz
    [...]
    > Póki co specyfikacja 3D Vision nvidii (a
    > jest to afaik jedyny uniwersalny jednomonitorowy system 3D na PC-ta) wymusza
    > pełną sprzętową obsługę 120 Hz

    Prawdę mówiac, sprzęt działa ze 100Hz niezależnie od tego czy
    "oficjalna" specyfikacja przewiduje (wbudowane w drivery NVidii
    sa wartosci 100, 110 i 120Hz)
    Nie szukałbym więc "dziury" w niemożliwosci działania okularów,
    ale jest prawdopodobne że masz rację iż jest to jakis "nieNvidiowy"
    system, niekompatybilny z tym co jest od lat dostępne w pecetach :)
    (może to okreslenie jest zbyt ogólne, w końcu było kilka modeli
    monitorów pecetowych które również nie były "NvidioElsoPochodnymi",
    z podstawowa wada taka, że stereo mogły w nich działać tylko
    dedykowane programy - producent zarzuca "linię" i nabywca zostaje...
    no własnie)

    > a takich paneli innych niż TN na dzień
    > dzisiejszy nie ma.

    No, może z LEDowymi, chyba też to nazywa się "panel" :)
    (55" może być trochę przyduże, ale jak ktos ma duży pokój i jest
    dalekowidzem, to czemu nie ;))

    pzdr, Gotfryd