  • Data: 2012-05-22 00:45:20
    Temat: Re: Monitory va lub ips 120 hz
    Od: mt <f...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Gotfryd Smolik news pisze:

    > No popatrz.
    > Własnie patrzę na Acera GD245HQ ;)

    :) Ten też się nadaje, tam zdaje się masz wbudowany nawet nadajnik, bądź
    poprzez HDMI się możesz z okularami podłączyć.

    > Mi chodzi o to, że z przeciętnym monitorem "nieokularowym" to wcale
    > nie ma prawa działać, bez względu na migotanie.
    > Z powodu buforowania.

    Nie jestem pewien czy tutaj częściowo karta nie może załatwiać sprawy,
    ale to dopiero w przypadku układów Quadro z poczwórnie buforowanym
    trybem stereo, chociaż i tutaj wymagany jest monitor 120 Hz. Tak po
    prostu z ciekawości chciałem sprawdzić jak bardzo będzie źle ;)

    > Nie rozumiemy się :)
    > Pytałes o monitor MVA lub IPS na 120 Hz.
    > Toto nie będzie *dobrze* działać z okularami, bo ma za duże
    > czasy zanikania po zmianie tresci.
    > No i czysto teoretycznie dywagowałem, komu by się cos takiego
    > mogło przydać.

    Np. mnie :) Połowa pracy to wektoryzacja w trybie stereo, a połowa to
    praca z obrazami w trybie normalnym, a że chciałbym coś w okolicach 27",
    to tutaj już w rogach jest słabo przy odległości pracy od monitora. Nie
    chodzi nawet o jakiś reżim względem wierności oddania koloru, ale o
    względną równomierność na całej powierzchni panela.

    Ano niestety.

    --
    marcin