  • Data: 2012-05-23 00:43:26
    Temat: Re: Monitory va lub ips 120 hz
    Od: mt <f...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    kamil pisze:

    > No to zapodaj mu też Sony Bravia KDL-55EX723 na panelu PVA z 3D i
    > odświeżaniem 200Hz.

    Ale tam jest to, o czym już Ci wcześniej wspominałem, ten TV sprzętowo
    obsługuje co najwyżej 100 Hz (zresztą jest to nawet w opisach tego
    telewizora), a reszta załatwiana jest programowo w postaci myków z
    jakimś backlight flashing czy inną technologią konwersji klatek, on na
    wejściu na pewno nie przyjmuje powyżej 100 Hz. Póki co specyfikacja 3D
    Vision nvidii (a jest to afaik jedyny uniwersalny jednomonitorowy system
    3D na PC-ta) wymusza pełną sprzętową obsługę 120 Hz, a takich paneli
    innych niż TN na dzień dzisiejszy nie ma.

    --
    marcin